חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורעף נשים. קרב צמוד והפסד צורב מול הפ’ ראשל”צ

 

משחק כדורעף צמוד שהוכרע בעיקר בחוסן הנפשי, נערך בסוף השבוע בין נשות מ.ס. מודיעין והפ’ ראשל"צ והסתיים בנצחון בנות עיר היין- 3:2

 

קבוצת מ.ס. מודיעין יצאה למשחק חוץ קשה נגד קבוצת הפועל ראשון-לציון אותה ניצחה בבית בתוצאה 3:1. המשחק היה מאוד הפכפך כאשר בכל שלביו המומנטום עבר מקבוצה לקבוצה. הרמה שהופגנה בו על-ידי שתי הקבוצות הייתה גבוהה ביחס למקובל בליגה.

המערכה הראשונה החלה בתוצאה 6:1 למקומיות אך התאוששות מצד מ.ס. מודיעין, לאחר ההלם הראשוני, הביאה למשחק צמוד עד לאמצע המערכה ומשם, תוך ניצול משחק הגנה משופר, פרצה מ.ס. מודיעין וניצחה במערכה 25:18.

המערכות הבאות נפתחו באופן דומה, אך נחישות מצד המקומיות מראשל"צ, תוך שיפור משחקן בהגנה, לא אפשרו למ.ס. מודיעין לבצע את המהפך אותו ביצעו במערכה הראשונה והן הסתיימו בניצחון 25:21 ו-25:22 למארחות.

בשלב הזה ביצע מאמן מ.ס. מודיעין שינוי טקטי בעמידת הקבוצה על המגרש אשר הביא לשינוי במצ’-אפ על הרשת וקבוצת מ.ס. מודיעין ניצחה את המערכה הרביעית בקלות בתוצאה 25:14.

המערכה החמישית הייתה הצמודה ביותר מבין כל המערכות במשחק ואף קבוצה לא הצליחה לברוח. כאשר נקודה רודפת נקודה והתוצאה צמודה, המשיכה המערכה עד לתוצאה 11:10 לראשל"צ. כזכור, המערכה האחרונה משוחקת עד 15 והמשחק הפך למשחק של הימנעות מטעויות מצד שתי הקבוצות.

הראלים של הנקודות הפכו להיות ארוכים יותר והחוסן המנטלי הפך להיות המרכיב המכריע. בעקבות טעות בהגנה של מ.ס. מודיעין המארחות הצליחו לפתוח פער של שלוש נקודות 13:10, אך הכדור עבר למודיעין והתוצאה 13:11.

טעות במכת הפתיחה של מ.ס. מודיעין והתוצאה 14:11 למארחות. הלחץ נתן אותותיו גם על המקומיות ולמרות היותן מבוגרות ומנוסות יותר, ביצעו אף הן טעות במכת הפתיחה והתוצאה 14:12.

הנקודה הבאה נפתחה במכת פתיחה של מ.ס. מודיעין. מגישת ראשון-לציון העבירה כדור שני, "חור", לעבר מגרש מ.ס. מודיעין וחוסר ערנות של ההגנה אפשרה לכדור ליפול ולסיים את המערכה בתוצאה 15:12 למקומיות ובסיום המשחק 3:2 לראשון לציון.

למרות ההפסד, סיימה הקבוצה בעונתה הראשונה אי-פעם, במקום הרביעי בליגה הארצית, תוך עמידה ביעד שהוצב בתחילת העונה. מאזן הקבוצה 11 ניצחונות ו-7 הפסדים. ראוי לציין כי הרכב השחקניות מגוון ומורכב מגרעין של שחקניות ותיקות ומנוסות יחד עם צעירות מאוד המשחקות במסגרת ליגת התאחדות הספורט של בתי-הספר.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות