חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

נבחר”ת מודיעין עם שרת החינוך

 

מפגש עם שרת החינוך (היוצאת) ופרוייקט למען מועדונית לילדים בסיכון. בני נוער ממודיעין נפגשו עם עמיתים מערים שונות בארץ. וגם, יוצאים במבצע לאיסוף ומכירת חפצים למען מועדונית לילדים בסיכון

 

בשבוע שעבר השתתפו חברי קבוצות נבחר"ת (נוער בונה חברה אחרת) ממודיעין בסמינרים ארציים. הקבוצות מונחות על ידי מורות ומורים מבתי הספר עוסקות במשך השנה בסוגיות של צדק חברתי, מעורבות ומנהיגות נוער.

בתי הספר שנטלו חלק בתוכנית נבחר"ת השנה הם: עירוני ג', תיכון מו"ר, אולפנת אורות מודיעין, ביה"ס יח"ד, ישיבת "נר תמיד".

זו השנה העשירית שהתוכנית פועלת בעיר בשיתוף אגף החינוך ויחידת הנוער. התוכנית נתמכת על ידי צו פיוס, הסוכנות היהודית ומשרך החינוך. בסמינר עסקו התלמידים בנושא מקומן של נשים בחברה הישראלית, המכשולים העומדים בפניהן, איך ניתן להתגבר עליהם וכיצד להתמודד עם מנגנונים שונים בחברה המרחיקים את הנשים ממוקדי הכוח ועיצוב החברה.

התלמידים נפגשו עם תלמידים מקבוצות אחרות, מבתי ספר בערים לוד, מודיעין, בית שמש, מעלה אדומים ועוד, ודנו ביחד בסוגיות. במהלך הפעילות פגשו התלמידים את שרת החינוך יולי תמיר (לפני סיום תפקידה) וחברת הכנסת רחל אדטו.

המפגש התחיל בסיפורן האישי של הפוליטיקאיות על דרכן הציבורית והפוליטית, והמשיך בדו שיח ומענה לשאלות של התלמידים והתלמידות.

במסגרת פעילותם העכשווית של בני הנוער, הם החליטו על מימוש פרויקט "לנקות את הארון": לקראת חג הפסח יזמה יחידת הנוער העירונית ממתנ"ס מודיעין פרויקט מיוחד בשם "לנקות את הארון".

בני הנוער מעוניינים לנצל את ההזדמנות של ניקיון הבית בחג הפסח ויוצאים במבצע של איסוף פרטי ביגוד וחפצים אחרים כמו צעצועים, כלי בית, דברי נוי ועוד. החפצים שיאספו ימכרו במחירים סמליים ביריד שכל הכנסותיו למען מועדונית לילדים בסיכון.

ניתן להביא את החפצים למועדון "הגג האדום" בכניסה לעיר בין התאריכים 2.4- 10.4 בשעות 18:00- 21:00

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות