חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מעונות היום יקלטו פחות ילדים

 

רשימת הממתינים למעונות היום במודיעין עלולה להתארך עוד יותר אם תצא לפועל הגזרה החדשה לצמצום מספר הילדים במעונות. הסגן חרל"פ מבקש לשנות את ההחלטה

 

בעקבות הודעת אגף מעונות היום במשרד המסחר והתעשייה על הקטנת מספר הילדים במעונות היום במודיעין החל משנת הלימודים הבאה, שלח סגן ראש העיר מיכאל חרל"פ מכתב לאגף ובו ביקש לשנות את המדיניות החדשה.

חרל"פ מבקש כי השינוי במדיניות יתבצע בהדרגה על מנת שלא יישארו במודיעין ילדים נוספים ללא מקום. "לחילופין, נודה על האפשרות לשקול העסקת גננות או מטפלות נוספות במעונות", כתב חרל"פ, "על מנת שיתאפשר רישום נוסף של ילדים למעונות היום".

כמו כן מבקש חרל"פ כי תועלה מכסת המקומות השמורים לילדי הרווחה בכל מעון מ-6 המוקצים כיום ל-8 וזאת על פי הצפי של מחלקת הרווחה לספטמבר.


במכתבו מציין חרל"פ כי כיום מונה מודיעין כ- 70 אלף תושבים ובהתאם לנתוני שנת 2004 נולדים מדי שנה בעיר יותר מ- 1,500 תינוקות, מספר שלא כולל את ההגירה החיובית לעיר מודיעין.

חרל"פ: "בעיר קיימים היום 12 מעונות יום שנבנו על ידי העירייה על חשבון תקן ועדת ברודט. כמובן שמספר זה אינו מספק כלל את צרכי העיר. כאשר מאות ילדים נשארים מחוץ למעונות כבר כיום".

עוד כותב חרל"פ כי משמעות ההחלטה שהתקבלה בדבר הקטנת מספר הילדים במעונות היום במודיעין היא קריטית ותגדיל עוד יותר את מספר הילדים שלא יוכלו להיקלט במעונות: "החלטה זאת תגרום לביטול יציאה לעבודה של אמהות נוספות".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות