חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

אינדיאנה ג’ונס חי ונמצא במודיעין

 

תושב מודיעין נעצר לאחר שאסף עתיקות אותן קנה משודדי עתיקות פלסטינאים. כדי לפגוש את הסוחרים בבטחה, החזיק האיש גם 4 אקדחים ללא רשיון. ובלי קשר- נתקעתם עם הרכב? אל תשאירו אותו לצד הכביש!

 

אינדיאנה ג’ונס אותר במודיעין
במשטרת בנימין התקבל מידע על תושב מודיעין, בשנות השישים לחייו אשר סוחר בעתיקות. בלשי משטרת בנימין, בפיקודו של רפ"ק אודי לוי, ביצעו חיפוש על פי צו בית משפט בבית החשוד, שם הופתעו לגלות פריטי עתיקות רבים החשודים כגנובים.

פריטי העתיקות כללו מאות מטבעות מתקופות שונות, כלי חרס וחפצי יודאיקה. כמו כן נמצאו במהלך החיפוש ארבעה אקדחים מסוגים שונים (שניים מהם שמישים), תחמושת רבה, אקדח זיקוקים ואמצעי לראיית לילה.

אחד האקדחים כלל גם משתיק קול שהיה מורכב עליו. אל המקום הגיעו חוקרי רשות העתיקות אשר בדקו את הממצאים. הם אישרו את מקוריותם של חלק גדול מהממצאים והעריכו את שוויים במאות אלפי שקלים.

החשוד הועבר לחקירה בתחנת שער בנימין. שם הודה כי במהלך השנים האחרונות קנה מפלשתינאים את העתיקות וכי ברור לו כי מדובר במעשה המנוגד לחוק. לגבי האקדחים הודה בהחזקתם ללא רישיון בתוקף.

מפאת גילו ומצבו הרפואי של החשוד, הוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת.

השארתם רכב תקוע? אכלתם אותה!
בעקבות ריבוי גניבות הרכב המתבצעות בצירים הראשיים במרחב בנימין, ערכו בלשי משטרת בנימין פעילות כנגד חוליית גנבי רכב.

הבלשים, בפיקודו של רס"ר מאיר משמוש, ערכו תצפית על רכב שנתקע בסמוך ליישוב נילי, אשר בעליו השאיר אותו במקום.

תוך זמן קצר הגיעו שני חשודים אשר נכנסו לרכב והחלו לשבור את כפתור ההתנעה.

אז חשפו עצמם הבלשים וביצעו מעצר של השניים- תושבי הכפר שוקבא (הסמוך לנילי). הם הועברו לחקירה בתחנת שער בנימין. שם הודה אחד מהם כי התכוונו לגנוב את הרכב ואף סיכמו על סכום חלוקת השלל ביניהם לאחר המעשה. השניים נעצרו וחקירתם נמשכת.

ממשטרת בנימין נמסר כי לאור מקרי הגניבה של כלי רכב הננטשים בצידי הכבישים, גם אלו הראשיים, יש להימנע מלעשות כן ולהעדיף גרירת הרכב למוסך או למקום מבטחים. כל פעולה אחרת היא בגדר פירצה הקוראת לגנב.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות