חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

קשתי מודיעין ע”ש ג’ון מאיירס עולים על המפה

 

קשתי המועדון ממודיעין פתחו את עונת הקיץ של התחרויות בזכייה בשלושת המקומות הראשונים בקטגוריית הקדטים (עד 15) ובמקום הראשון בקטגוריית הנוער

 

שמונה קשתים מהמועדון של מודיעין, נטלו חלק בתחרות הקיץ הראשונה לשנת 2009 , לירי בחץ וקשת התקיימה בשבת האחרונה בגבעתיים.

בתחרות השתתפו כ-50 קשתים מכל רחבי הארץ כאשר הקשתים התחרו בירי למרחקים של 30 ו-70 מטר. כאנור,ממועדון קשתי מודיעין , השתתפו בסה"כ 8 קשתים , 2 בוגרים ו-6 נערים .

בוגרים ונוער התחרו בירי למרחק 70 מטר וקדטים ( עד גיל 15) התחרו בירי למרחק של 30 מטר.

בקטגוריית הקדטים - זכו קשתי המועדון בשלושת המקומות הראשונים: מקום ראשון - עמר צח מקום שני- חגי פילוסוף מקום שלישי - דן הרף

בקטגוריית הנוער ( ירי ל-70 מטר) - במקום הראשון אסף הרפז מאז היווסדו שם המועדון דגש על נושא הקשתות בקרב בני הנוער וההישגים היפים של קשתי המועדון מצביעים על היכולות האישיות הגבוהות , כמו גם על הדגש ששם המועדון בקידום בני הנוער.

ייחודו של המועדון -ההשתתפות המשפחתית הערה , באה לידי ביטוי גם בתחרות זו עם המשפחות שבאו ללוות ולעודד את הספורטאים הצעירים. מה שתרם רבות להצלחה ולאווירה המיוחדת בתחרות.

שמוליק הרפז-מנהל מועדון קשתי מודיעין ע"ש ג’ון מאיירס : אנו מאד גאים בהישגים של הנערים שלנו המתחרים מול קשתי מועדונים בעלי אמצעים ותנאים טובים משלנו. אני מאד אופטימי לגבי ההישגים בשנים הקרובות ומאמין כי לאור העובדה שאנו מגדלים את "דור העתיד" של קשתי ישראל , נזכה לראות את הנערים שלנו מתברגים בשנים הקרובות בצמרת הקשתות הישראלית ואולי גם העולמית. אנו נמשיך להשקיע בנוער המצויין שלנו ולטפח את תחום הקשתות במודיעין מתוך תקווה שיהפוך ל"ספורט הדגל" של העיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות