חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

צו הרחקה להורה שתקף את מנהלת ביה”ס היובל

 

הורה של תלמיד בית ספר היובל במודיעין הגיע למשרד המנהלת ותקף אותה מילולית. המשטרה הרחיקה אותו ל-30 יום. הקהילה החינוכית בעיר הגיבה בגינוי ושאט נפש

 

מקרה של אלימות מילולית התרחש בשבוע שעבר כלפיי מנהלת בית הספר "היובל" בעיר, גאולה ציטרנוביץ: הורה לתלמיד בבית הספר הגיע לשוחח עם המנהלת לאחר שלא שילם את תשלומי סל התרבות לשנת הלימודים הנוכחית.

עפ"י הודעת דוברות עיריית מודיעין, הנהלת בית הספר החליטה שלא לפגוע בתלמיד ולאפשר את השתתפותו בפעילות באופן רגיל. לאחר מספר בקשות חוזרות ונשנות של בית הספר להסדיר את החוב הגיע ההורה והתפרץ בזעם והחל לגדף את המנהלת ולהשתלח בה.

לאחר האירוע, בתאום עם מינהל החינוך, הגישה מנהלת בית הספר תלונה במשטרה וזו הוציאה צו הרחקה להורה למשך 30 יום משטח בית הספר. בעקבות המקרה החריג התקיימה התייעצות בעירייה בהשתתפות סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מויש לוי וראש מנהל החינוך בעירייה, חיה שיטאי.

בעירייה הוחלט, כי במקביל להליך המשטרתי והמשפטי יוזמן ההורה לברור אצל ראש מינהל החינוך במטרה לקבוע את המשך הטיפול במקרה. ועד ההורים של בית הספר היובל פרסם הודעת גינוי למקרה בקרב הורי תלמידי בית הספר וכך עשתה גם הנהגת ההורים העירונית.

וכך כתב בין השאר מוטי סיטון, יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר:" לתדהמתנו הרבה נאלצנו לחוות מעשה כזה בבית ספרנו, בביתנו שלנו, בו היה מעורב הורה בתקיפתה של מנהלת בית הספר הגב’ גאולה ציטרינוביץ. החשש הגדול שלנו התממש במלוא כיעורו כאן תחת אפנו וקרוב כל-כך.

אנו בהנהגת ההורים מגנים את המקרה ורואים בכך סימן לכולנו. אלימות מכל סוג שהוא, מילולית ופיזית כאחד, אל לה שתאפיין את דרכנו ואל לה לשמש דוגמא בפני ילדינו המביטים בנו ולומדים מאיתנו".

במנשר עליו חתומים כל מורי בית הספר שהופץ לתקשורת המקומית, נאמר בין השאר:" צוות בי"ס "היובל" ויו"ר הסתדרות המורים באזור, מר אלי חכם, מביעים זעזוע עמוק על אירוע אלימות שהתרחש בין כותלי ביה"ס....אנו מגנים בכל תוקף התנהגות אלימה ומוקיעים אותה".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי: "אנחנו רואים בחומרה כל מקרה של אלימות, פיזית או מילולית כלפיי מנהלים וצוותי הוראה בעיר. העירייה תתייחס ברצינות לכל אירוע שכזה, קטן כגדול, שהוא חריג ביותר בנוף של מערכת החינוך העירונית. אנשי החינוך בעיר חייבים לדעת שהמערכת תגבה אותם והעירייה לא תעבור לסדר היום על אירועים מסוג זה"

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות