חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

סטריט בול על חצי מגרש וסל אחד...

 

מה קורה כשקבוצה מגיעה למשחק עם 5 שחקניות בלבד ואחת מורחקת? ומה קורה כשגם השניה עומדת לצאת? בשבוע שעבר עלתה כבר האופציה לעבור לחוקי סטריטבול. כלומר... משחק על סל אחד בלבד

 

מחזור הולך ומחזור בא בליגה הארצית לנשים בכדורסל ובמחזור השמונה עשר, קבוצת הנשים של מכבי מכבים-רעות פגשה בפעם השלישית בסיבוב השני, קבוצה שהתייצבה למשחק עם חמש שחקניות בלבד. הפעם היו אלו שחקניות אליצור נווה דוד אחווה רמלה. במכבים- רעות חסרו שירי אהרון, נאוה איסרוב, רחל סוחר ושירה להב.

המשחק נפתח בשליטה של האורחות שעלו ל 4:8, שלוש וחצי דקות מהפתיחה. שלשה של טל פיצ’ון החזירה את מכבים - רעות ליתרון 8:9. מכאן ועד סוף הרבע מאיה קנולר עם 7 נק’ וברוריה הדר עם 6 נק’ משלה, השתלטו על המשחק ומכבים-רעות ביתרון 10:17 בסוף הרבע הראשון.

רמלה קלעה את חמש הנקודות הראשונות של הרבע השני, אבל מכבים-רעות לא נלחצה - הנעת הכדור בהתקפה הייתה מתוזמרת היטב. הקבוצה רצה למתפרצות ופתחה יתרון דו ספרתי.

שאפו לשופטים - נטלי איטח האורחת צברה ארבע עבירות והייתה בטוחה שהשופטים לא ישרקו לה את החמישית וישאירו את רמלה עם ארבע שחקניות. אבל מסירה גדולה של מאיוש לקרן יקר, הסתיימה במהלך של שלוש נקודות לקרן ובעבירה חמישית של איטח.

שאפו למאמן - יאיר פרסטמן, מאמנה של מכבים-רעות, עבר גם הוא להרכב של ארבע שחקניות, למרות שהחוקה לא מחייבת לעשות כן. מכבים-רעות קלעה חמש עשרה נקודות רצופות וירדה להפסקה ביתרון 17:34 כאשר במאזנה של מאיוש נרשמו 13 נקודות.

"בואו נשחק סטריט בול על חצי מגרש וסל אחד" הציעו ביציע לאחר שאביב אטיאס האורחת צברה את העבירה הרביעית שלה והאפשרות שנשחק 3*3 נראתה קרובה מתמיד. המוציאה לפועל ברבע השלישי הייתה מיכל נבו עם שבע נקודות ויתרון 19:42 למכבים-רעות. הרבע השלישי הסתיים ב 33:51 למארחות.

"סל ביד אחת שווה יותר משתי נקודות" - קרן מצאה את ברוריה שקלעה ביד אחת. רינת אליאב ורעות פוגל הצטרפו גם הן לחגיגה ובסיום 51:69 למכבי מכבים-רעות.

קלעו למכבים רעות: מאיה קנולר קלעה 8 מ 12 מהשדה וסיימה עם 17 נק’ 6 אס’ 5 ריב’ ו 4 חט’, מיכל נבו 11 נק’, טל פיצ’ון 9 נק’ ו 4 ריב’, ברוריה הדר 8 נק’ 9 ריב’ ו 5 אס’, תמר בליץ 7 נק’ 11 ריב’ ו 4 חט’, קרן יקר 5 נק’ ו 4 ריב’, מיה בוצר 4 נק’, רינת אליאב 4 נק’ ורעות פוגל 4 נק’ ו 6 ריב’.

הרבתה לקלוע לרמלה - אביב אטיאס 21 נק’.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות