חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בדרך לאיקאה

 

אפילו בית המשפט לא עצר את פתיחת איקאה בראשל"צ. ומה זה מענין אותנו, בפרובינציית מודיעין? מישהו שמע על כביש 431?! אז זהו - 15 דקות ממודיעין לאיקאה. למקומות, היכון....

 

אם יש מי שתכנן לפתוח, להרחיב או ליזום בעסקי הריהוט במודיעין רבתי, מוטב שיחשוב פעמיים: בנובמבר יפתח בקול תרועה מתחם איקאה חדש בדיוק בירידה ממחלף שורק שבכביש 431 החדש.

בהודעה שהעבירה דוברת מינהל מקרקעי ישראל התבשר הציבור לפני כשבוע על זוכה יחיד במכרז המחודש לקרקע שבמעויין שורק ביציאה הדרומית מראשל"צ: חברת "אירוס הגלבוע" של קבוצת ברונפמן-פישר.

מבלי להיכנס להסטוריה של המקום, שכללה גם פסילת המכרז בעבר בשל "מכרז תפור"- עפ"י הגדרת בית המשפט המחוזי בת"א, מן הראוי להזכיר כי מאז פסילתו לפני כשנה ועד היום נפתח לתנועה כביש 431 החדש.

וזה מה שעושה, מבחינת תושבי מודיעין, את ההבדל: החל מנובמבר ניתן יהיה להגיע לחנות איקיאה ענקית ממודיעין בתוך כרבע שעה של נסיעה.

מה זה יעשה לעסקי הריהוט המעטים שקיימים בעיר העתיד, ומה זה יעשה לאלו שתכננו לפתוח עסקים כאלו בעתיד במקום, אפשר רק לנחש.....

פתיחתו לתנועה של כביש 431 ממודיעין, הכניסה את עיר השינה לגוש המסחרי הגדול של ראשל"צ-חולון. אם מישהו חושב שזה יגמר באיקיאה? הצחקתם!

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות