חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מועדון הספונסרים של עצמה

 

טל ואודהוזן, המנהל של מועדון הכדורסל עוצמה מודיעין, הודיע על הקמתו של מועדון עסקים שיפעל ליד עמותת עוצמה מודיעין.

 

מועדון העסקים עוצמה מודיעין יורכב מעסקים ממודיעין ומחוצה לה אשר יעניקו הטבות מגוונות לכל שחקני עוצמה מודיעין ובני משפחותיהם.

החברות במועדון תאפשר לבעלי עסקים להיות מעורבים בתחום ספורטיבי וקהילתי, ולתמוך בפעילות בריאה ומהנה, לילדים ובני נוער, מהעיר מודיעין-מכבים-רעות.

חברי מועדון העסקים יהנו מגישה ישירה אל אלפי חברי מועדון הכדורסל ובני משפחותיהם. עסקים שיצטרפו למועדון יעניקו לחברי המועדון הטבות והנחות, ויזכו בתמורה לחשיפה נרחבת בקרב קהל זה.

העסקים החברים במועדון הזהב יהנו מחשיפה באמצעי פרסום מגוונים, כגון במידעון המועדון, באתר המועדון http://www.otzma-mbc.co.il/ ושילוט במגרשים בהם נערכים המשחקים. כן יהנו העסקים מחשיפה תקשורתית, במסגרת מערך יחסי הציבור של המועדון.

עסקים חברי מועדון הפלטינום יקבלו, בנוסף לכל הנ"ל, גם חשיפה על גבי המדים של הקבוצות, וייהנו מנראות ובולטות גם במשחקים וגם באימונים, מזיהוי מוחלט עם הקבוצות.

כדי לבדל את חברי מועדון העסקים, ולהקל על השחקנים ומשפחותיהם בזיהוי העסקים החברים במועדון, יוצג בבתי-עסק המצטרפים למועדון העסקים שילוט, המודיע כי העסק חבר במועדון העסקים של עוצמה מודיעין וכי הוא מעניק הטבות לחברי המועדון.

טל ואודהוזן מסביר, כי האפשרות לקיים בישראל מועדון כדורסל ברמה גבוהה, בתצורה שכמותה ניתן לראות ולחוות רק במועדוני כדורסל מן השורה הראשונה בארץ, אפשרית, בין היתר, הודות לנדיבותם של ארגונים, חברות ויחידים, שיודעים להעריך את חשיבות החינוך לספורט ואת תרומתו הסגולית לקידום הקהילה. לדבריו, נותני החסויות, שזוכים לחשיפה מכובדת, ראויים לכל שבח, בהיותם שותפים למאמץ מתמשך זה.

ואודהוזן: "במועדון הכדורסל עוצמה מודיעין אנו רואים בנותן החסות שותף מלא לתהליך הצמיחה של המועדון ובהצלחת השחקנים והקבוצות. אנו מציעים מעורבות בחיי קהילה שוקקת, בעיר צומחת, המאופיינת באוכלוסייה איכותית וערכית, וכן ליווי של מותג מוכר ומוביל בקהילה המקומית, שנהנה מהצלחות לאורך השנים, ואנו צופים שימשיך לטפס אל צמרת ענף הכדורסל."

שיווק המועדון יעשה על ידי משרד הפרסום דניאל’ס.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות