חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

75 לנשות מכבי מכבים רעות על מכבי שהם

 

הדבר הכי קרוב לדרבי שיש למכבי מכבים-רעות נשים בכדורסל, זה צמד המפגשים השנתי מול מכבי שהם. במכבים- רעות משחקות שלוש שחקניות ששיחקו בעבר בשהם ואילו לשהם יש שחקנית שעשתה את הדרך ההפוכה

 

מכבים-רעות יצאה למשחק החוץ בשהם בהרכב חסר, בשל פציעתה של שירי אהרון הרכזת ובשל היעדרן של קרן יקר, שירה להב, רעות פוגל ורינת אליאב. כשהקבוצה הגיעה לשהם, התברר לה שהמארחות התייצבו למשחק בהרכב חסר לא פחות - ללא מורן ריטנברג, שקלעה 31 נק’ במשחק הקודם, עינת מיטל, טליה טורקניץ, כרמית שיפר ועוד.

פתיחת המשחק הייתה שקולה. שש נקודות של נועה אדרת ושתיים של כלנית בזנוס, העלו את שהם ל 6:8, 4 דקות מהפתיחה ואז מכבים-רעות פשוט העלימה את יריבתה מהמשחק. אגי פרייריך זומר עלתה מהספסל וחילקה אסיסטים יפים למאיה קנולר, ברוריה הדר וטל פיצ’ון וההגנה הכריחה את שהם לקחת זריקות קשות, שלא נכנסו. 8:17 למכבים רעות בסיום הרבע הראשון.

רבע נהדר לברוריה הדר - מיכל נבו עלתה ברבע השני ומכבים-רעות המשיכה לשלוט במשחק. ההגנה הייתה מושלמת, הנעת הכדור בהתקפה הייתה מתוזמנת היטב ואסיסט של נבו לברוריה, סגר 12 דקות בהן מכבים רעות קלעה 20 נקודות ללא מענה. 8:28 למכבים - רעות. שהם השיגה נקודה מהקו, אבל מכבים -רעות הייתה בלתי ניתנת לעצירה. הכדורים נמסרו פנימה אל ברוריה הדר שצברה 15 נק’ ברבע השני, מיכל נבו הוסיפה חמש משלה. בהגנה האורחות חסמו שוב ושוב את שחקניות שהם ובמחצית 10:39 למכבים - רעות.

מאיה את מיה - הרבע השלישי הבליט את צמד המיות של מכבים-רעות: מאיה קנולר שקלעה שש נקודות ומיה אטיאס בוצר, שקלעה חמש נקודות. מנגד, כלנית בזנוס המשיכה להפציץ מרחוק ושלשה שלה קבעה את תוצאת הרבע השלישי - 20:57 למכבים - רעות.

רבע רביעי או נושאים חשובים באמת - כיוון שהמשחק הוכרע מזמן, התפנתה מכבים-רעות לנסות לשבור כמה שיאים עונתיים - ברוריה הדר שברה את שיא הנקודות למשחק - כשקלעה 23 נקודות. הקבוצה השוותה את שיא הנקודות למשחק - 75, קבעה שיאים במספר האסיסטים - 21, במספר החסימות - 6, אחוז מהשלוש 50% 4 מ 8, אחוז מהשדה 59.6% 28 מ 47. ברוריה הדר קלעה שלשה היסטורית והמשחק הסתיים עם שלשה של טל פיצ’ון 34:75 למכבי מכבים -רעות.

קלעו למכבים רעות: ברוריה הדר קלעה 9 מ 14 מהשדה וסיימה עם 23 נק’ ו 11 ריב’, מיכל נבו קלעה 6 מ 7 מהשדה וסיימה עם 14 נק’ ו 4 אס’, טל פיצ’ון קלעה 5 מ 8 מהשדה, כולל שלוש שלשות וסיימה עם 13 נק’ ו 5 אס’, מאיה קנולר קלעה 6 מ 8 מהשדה וסיימה עם 12 נק’, מיה אטיאס בוצר קלעה 3 מ 4 מהשדה וסיימה עם 7 נק’, אגי פרייריך זומר 4 נק’ 6 אס’ ו 5 ריב’, תמר בליץ 2 נק’ ו 10 ריב’. עוד שותפו: רחל סוחר 3 חס’ ונאוה איסרוב 4 ריב’.

קלעו למכבי שוהם: כלנית בזנוס 15 נק’ ו 4 שלשות, נועה אדרת 12 נק’, שיר מנדלבוים והגר גרשום 3 נק’ כל אחת ורחל אוליאל נקודה אחת.

שפטו ללא דופי מאור ברדוגו ומאור קידר, לעיני 20 צופים באולם בשהם.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות