חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מאמן אתלטיקה לכדורסלני MVP

 

קונסטנטין מטוסביץ’, לשעבר אלוף ישראל בקפיצה לגובה, ותושב מודיעין, צורף לסגל המאמנים ויאמן שחקני כדורסל נבחרים ממודיעין

 

טל ואודהוזן מדווח, כי החל מחודש מרץ יצטרף לצוות המאמנים של MVP האקדמיה לכדורסל גם מאמן אתלטיקה, קונסטנטין מטוסביץ’, אלוף ישראל לשעבר בקפיצה לגובה

מטוסביץ’, תושב מודיעין, בן 38, מחזיק בתואר שיאן ישראל בקפיצה לגובה. הוא ייצג את ישראל בתחרויות רבות ואף השתתף באולימפיאדת סידני, שם הגיע לאחד ההישגים הגדולים ביותר באתלטיקה ישראלית, כשקפץ לקובה 2.32 מ’. (לגובה זה הגיעו גם מתחריו של מטוסביץ’, אולם בשל ריבוי פסילות, הוא דורג במקום החמישי באולימפיאדה.)

לאחר שצרפו לשורות צוות מאמני הכדורסל שלהם את המנהל המקצועי, משה מילגרם, ממשיכים טל ואודהוזן ושמעון סלל רוה רודריגז ומגייסים עוד איש מקצוע מהשורה הראשונה לשורותיהם.

כיום עוסק מטוסביץ’ באימון נערים ומבוגרים באתלטיקה, ומעתה ישפר גם את היכולות האתלטיות של כדורסלני עיר העתיד.

מטוסביץ’ יבנה עבור שחקני כדורסל נבחרים בקבוצות הליגה תכנית אימונים, שתסייע להם לשפר את הישגיהם בכדורסל באמצעות שיפור היכולות האתלטיות שלהם. האימון יעניק להם בסיס טוב יותר, ויכלול ריצה נכונה, ניתור, שיפור החוזק הגופני, פיתוח שרירי הרגליים, שיפור זריזות הרגליים, עבודה על כוח מתפרץ ברגליים, חיזוק שרירי הניתור ועוד.

מטוסביץ’ אומר כי הוא יעבוד עם קבוצות נבחרות של שחקנים ושחקניות כדורסל, מכיתות ז’ ומעלה, המסומנים כהבטחה ומיועדים לקבוצות הליגה החזקות. התכנית תתבצע יומיים בשבוע, בימים א’ ו-ג’ בשעות אחר הצהריים והערב, בנוסף על שעות אימון הכדורסל הרגילות.

לדברי שמעון סלל רוה רודריגז, הוספת מאמן אתלטיקה היא אמנם השקעה כספית ניכרת, אך הוא בטוח שזו תניב דיווידנדים בטווח הרחוק, וללא ספק תצדיק את עצמה בכך שתשפר את יכולות השחקנים, תחזק את הקבוצות באופן משמעותי ותביא את הקבוצות המייצגות את העיר מודיעין-מכבים-רעות להישגים טובים אף יותר.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות