חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

נדיה ז”ל לא נרצחה בגבעת התיתורה

 

באמצע מרץ 2008 הובילו רוצחיה של נדיה אבו עמר את חוקרי המשטרה לגבעת התיתורה ושחזרו במקום את רצח אחותם. השבוע התברר שאכן היה רצח וגופתה נמצאה. אולם לא בתיתורה

 

בדיוק לפני שנה (18.3.08) הצטרפנו לכח מיוחד של משטרת ישראל שסרק בקפדנות, בור אחר בור, מערה אחר מערה, כדי לאתר את גופתה של נדיה אבו עמר מרמלה. אתמול, נמצאה גופתה- בסמוך לבית העלמין ברחובות.

נדיה אבו עמר נעלמה בשנת 2007, זמן קצר לאחר שעזבה מעון לנשים חוסות בצפון הארץ. המשטרה שחשדה בשני אחיה שהם העלימו אותה על רקע כבוד המשפחה, ניסתה בכל הדרכים האפשריות לחלץ מהם היכן נמצאת הנערה.

השבוע באה הפרשיה לידי סיום, לא לפני שהשניים שיטו שוב ושוב בחוקרי המשטרה ושלחו אותם לחפור ולחפש את הגופה בכל רחבי הארץ. כזכור, בעקבות "שחזור הרצח" שבוצע עם האחים שבינתיים הודו ברצח במסגרת עסקת טיעון, בוצעו בכל רחבי גבעת התיתורה סריקות נרחבות תוך גלישה לבורות מים וכניסה למערות, ללא תוצאות.

השבוע, לאחר שכבר נגזרו על השניים ענשי מאסר בפועל של 27 ו-12 שנים, אולם גזר הדין ניתן רק עפ"י הודאתם וללא גופה, הצליחו החוקרים לשכנע את אחד האחים לספר היכן הטמינו את הגופה.

בתום שעות ספורות של חיפושים בסמוך לבית העלמין של רחובות, מצאו חוקרי המשטרה את גופתה של הנערה. הגופה הועברה למכון הפתולוג לשם זיהוי סופי.

בכך הגיע ככל הנראה לידי סיום פרשיית רצח שהובילה את המשטרה אל גבעת התיתורה והחשד שבמקום ארע רצח וגופה מוטמנת בפינה אפלה של הגבעה, הוסר לחלוטין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות