חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל נוער: נצחון למכבים-רעות על הפועל יואב צפית

 

מחזור 17 בליגה הארצית לנוער, הפגיש ביום שני שעבר, את הרביעית בטבלה, קבוצת הפועל יואב צפית, שעדיין לא נוצחה השנה בביתה, עם מוליכת הטבלה, מכבי יניב מכבים רעות

 

האולם בקיבוץ כפר מנחם, היה מלא מפה לפה וזאת תודות ל 300 נערים ונערות מהפנימייה שבקיבוץ, שהגיעו מצוידים בכל כלי הקשה אפשרי ובהמון אנרגיות. החברה הצעירים שרו ועודדו בצבעוניות לאורך כל המשחק ונתנו לשחקנים על המשטח דחיפה אדירה (הלוואי עלינו קהל כזה, איפה החברה מתיכון מכבים רעות?).

המשחק נפתח בצורה מצוינת ע"י מכבי "יניב" שהובילה מן הפתיחה, כפתה משחק מהיר, הגנה אגרסיבית והוליכה ברבע הראשון בהפרש מבטיח 15:28.

הרבע השני היה שקול כאשר הפועל צפית התבססה על זריקות לשלוש, הנשק הכמעט יחיד שלה בהתקפה. מכבי "יניב" המשיכה להכתיב את הקצב והסגנון שלה ושמרה על ההפרש וירדה להפסקה ביתרון 30:41.

הקבוצה המארחת פתחה בסערה את הרבע השלישי ובתמיכת הקהל שלא הפסיק לעודד לרגע, הצליחה לצמק לארבע הפרש בלבד.

משה מילגרם, מאמנה של מכבים רעות, הזעיק פסק זמן, הרגיע את השחקנים וע"י הגנת לחץ מצוינת וריכוז בהתקפה החזיר את השחקנים לפוקוס ואת ההפרש בסיום רבע שלישי ל13 נקודות 54:67.

בפתיחת הרבע הרביעי חזרו נבות סלבין ואלון גלעד למגרש. ניהול מבריק ואחראי, חדירות לסל וזריקות מבחוץ, ותוך הגנה מעולה והקרבה של כל הקבוצה, הראו לקהל המדהים מי הקבוצה הטובה בליגה.

בסיום ניצחון ענק למכבי "יניב" 99:75 שזכו למחיאות כפיים מהקהל המקומי ולמחמאות מהיריבה. עוד ניתן לציין את המשחק הספורטיבי והשיפוט ההוגן של צמד השופטים הצעיר ששובץ למשחק כה טעון.

הרבו לקלוע למכבי "יניב" מכבים רעות: נבות סלבין 32 נקודות ואלון גלעד 24.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות