חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

שעה קלה על כדורעף נשים - אפילו קצת פחות...

 

במסגרת המחזור ה 14 בליגה הארצית לכדורעף נשים, ארחה במוצאי שבת קבוצת מ.ס. מודיעין את קבוצת ק.ק.3 תל אביב (ק.ק. = קאנטרי קלאב).

 

ארובות השמים נפתחו מספר דקות לפני תחילת המשחק וכל מי שחיפש מסתור מפני הגשם באולם הספורט העירוני, הרוויח על הדרך את ההזדמנות לחזות במשחק כדורעף.

גבי גולדין, מאמנה של מודיעין פתח עם השישייה הבאה: טל בר, ליאת וקס, שרון אופיר שיטרית, לינוי דמרי, ליאה דואר קוטין ושחף קופרשטיין.

מערכה ראשונה - שרון הכינה כדור לשחף שנתנה בום ו 3:4 למודיעין. אייסים של ליאה וחסימה של טל העלו את מודיעין ל 4:11 והאורחות הגיבו בארבע נקודות רצופות. שרון הכינה כדורים להנחתות והשיגה נקודות בעצמה ליד הרשת והפער הלך וגדל. למשחק נכנסו - דניאלה גור, אפרת מנין, לינוי מזגאונקאר ואסנת בודקוב. מודיעין זכתה בעשר נקודות רצופות וניצחה 12:25 במערכה הראשונה.

מערכה שנייה - שני חורי ונועה דבוש עלו בשישייה הפותחת. שלושה אייסים של שרון, לוו בהנחתה של לינוי שסחטה קריאות התפעלות מהצופים. שרון הכינה להנחתות של וקס ודבוש ו 1:7 למארחות. האורחות התקשו בקבלת כדורים ודבוש וגור ניצלו זאת בכדי להשיג אייסים רבים. 3:22 למודיעין. האורחות צברו שלוש נקודות רצופות, אבל המערכה הסתיימה בטיפ קטן של טל בר ליד הרשת 6:25 ו 0:2 למודיעין.

מערכה שלישית - ק.ק. עלתה ליתרון מהיר 0:3 והמערכה השלישית אכן הייתה יותר צמודה מקודמותיה 8:8, 14:16. חסימה גדולה של שרון ליד הרשת ועוד אייסים בהגשה הוליכו את מודיעין לשמונה נקודות משחק. האורחות הצילו שלוש נקודות כאלו, אבל הסרב האחרון שלהן הלך לרשת. 19:25 ו 0:3 למודיעין במשחק שנמשך 54 דקות.

לאחר הניצחון מודיעין מדורגת במקום הרביעי בטבלה עם מאזן של 4:10.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות