חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

משימה בלתי אפשרית - או תיכון מכבים רעות בדרך לפיינל פור

 

היום (ה’) אפשר יהיה אולי להגיד שבספורט, הכול אפשרי. מעופפי התיכון מרעות, צריכים לנצח את מעופפי התיכון ממבואות עירון ולהכניס רגל לפיינל פור הארצי. וזה אחרי שרק לפני שבועיים, כמעט לא ספרו אותם

 

רק לפני פחות משלושה שבועות, הכול נראה אבוד - נבחרת הכדורעף של תיכון מכבים רעות מור, הפסידה שלושה משחקי בית רצופים והפיינל פור נראה רחוק מתמיד.

הוד השרון ועמק חפר עלו זה מכבר ולכפר סבא נותרו שני משחקי השלמה קלים. במאבק על הכרטיס האחרון לחצי הגמר, נותרו למעשה שני תיכונים - מבואות עירון עין שמר עם יחס ניצחונות של 5:12 ויחס מערכות של 22:38 ותיכון מכבים - רעות עם 6 הפסדים ושבעה ניצחונות. כאשר המחזור האחרון יפגיש לעימות ישיר את שתי הקבוצות. בכדי שלמשחק זה תהיה משמעות כלשהי, שחקניו של גולן כימיה היו צריכים לנצח בכל ארבעת המשחקים הבאים, מבלי לאבד יותר מדי מערכות, כיוון שאם יש שוויון במספר הניצחונות, מה שקובע מבחינת הדירוג הוא יחס המערכות של כל קבוצה ולא התוצאות במפגשים הישירים בין שתי הקבוצות.

וזה הולך כך - 6/2 - ניצחון ביתי 0:3 על בת - ים. 19/2 ניצחון בית 0:3 על מטה אשר. 22/2 - נסיעה לצפון הביאה 0:3 על עיילבון ו 24/2 - נסיעה דרומה, הביאה ניצחון 0:3 רביעי ברציפות, הפעם על מבואות הנגב.

המפגש הגורלי, מתקיים היום, יום חמישי בחוץ ויועבר בשידור ישיר בטלוויזיה. 13.30 בערוץ הראשון. זהו מאבק על כל הקופה - המנצחת עולה לפיינל פור, שם תתקיימנה שתי סדרות של הטוב משלוש והמפסידה תסיים את העונה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות