חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הסוחרים הוזהרו! עכשיו ההורים

 

לקראת חג הפורים מחתימים פקחי העירייה את הסוחרים על תצהיר המזהיר אותם ממכירה של צעצועים מסוכנים. העירייה והמשטרה יעשו את המוטל עליהם. כדאי שגם ההורים יעשו זאת!

 

לקראת חג הפורים מחמירה מחלקת הפיקוח העירוני את האכיפה על מכירתם של צעצועים מסוכנים. השבוע נראו פקחי העירייה כשהם נכנסים לחנויות לממכר צעצועים ואחרות ומחתימים אישית את בעלי החנויות על הצהרה כי הם מכירים את החוקים בתחום מכירת צעצועים מסוגים שונים וכן כי הוזהרו לנהוג כחוק.

במודיעין קיים חוק עזר עירוני שנחקק ואושר בשנת 1996, על פיו חל איסור ב "עיסוק בייצור צעצועים מסוכנים,מכירתם,השכרתם, שיווק או החזקתם שאינם עומדים על דרישות התקן הרשמי או ללא היתר מראש העירייה או שלא לפי תנאי ההיתר".

לדברי המנהל על הפיקוח העירוני, יעקב לבקוביץ’, "הפיקוח העירוני יאכוף את החוק בתקופת פורים, ירחיק מהרחובות רוכלים ומוכרי צעצועים בלתי חוקיים . כנגד בעלי חנויות אשר יסתבר כי בכל זאת מכרו צעצועים אסורים ינקטו צעדי אכיפה חמורים ביותר".

יצויין כי גם מכירתם של צעצועים מסוכנים (שפירוטם נמצא בחוק העזר העירוני), אשר קבלו תו תקן כחוק, מחוייבים בהיתר מכירה מיוחד.

בעוד שבוע וחצי- פורים. חלקם של ההורים שביננו אינו פחות ואפילו רב יותר משל הפיקוח העירוני או המשטרה. אלו ינסו וישתדלו לאכוף את החוק. אנו, ההורים צריכים לשמור על ילדינו! אנחנו צריכים להחמיר עם עצמנו.

חלק ניכר מאתנו נותנים יד או עוצמים עין שעה שאנו מגלים כיצד הצליחו "השובבים הקטנים" להערים על כולם ולהשיג בדרכים שונות ומשונות קצף, פיקות, כלי נשק שונים, זיקוקים וחמרים מתלקחים שונים. גם השימוש בבדים זולים, העשויים מחמרים שמתלקחים בקלות, לשם תפירת השמלה החלומית של יורשת העצר, הופך למעשה של שגרה, כדי לחסוך כסף.

את תוצאות עצימת העין, החיוך הממזרי, ומתן חופש בלתי מפוקח, כמעט, לילדינו לעשות בחג הזה את כל רצונותיהם, בכל דרך, פוגשים במוצאי החג בכותרות העיתונים ובעיקר בחדרי המיון שבבתי החולים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות