חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל נשים: חמש שלשות לשירי אהרון

 

קבוצת הנשים של מכבי מכבים-רעות,המדורגת במקום הרביעי בטבלה, יצאה למשחק חוץ מול מוליכת הטבלה הבלתי מנוצחת, קבוצת הפועל ירושלים

 

המשחק התקיים באולם ברחוב שטראוס, שנוסד אי שם בתחילת שנות החמישים והיה האולם המקורה הראשון שהוקם בארץ. תשאלו את עדי בן ארי, שבראשית דרכו בקבוצת הפועל ירושלים, אולם זה היה עדיין אולמה הביתי, הרבה לפני שמישהו חשב על האולם במלחה.

מכבים-רעות התייצבה למשחק ללא אגי פריריך זומר ומיכל נבו ואילו הירושלמיות התייצבו למשחק לאחר ניצחון חוץ גדול על היריבה הבאה של מכבים-רעות, הפועל מטה יהודה של ענת דרייגור, המדורגת שלישית בטבלה.

מכבים-רעות פתחה עם ברוריה הדר, טל פיצ’ון, מאיה קנולר, שירי אהרון ותמר בליץ. המשחק היה בשליטה ירושלמית מתחילתו ולא נלאה אתכם בפרטים רבים על המשחק עצמו.

מה בכל זאת ניתן לקחת מהמשחק הזה:
משחק לחימה ללא פשרות בהגנה, גם כאשר היה ברור שמהשחק הוכרע. נאוה איסרוב כהרגלה, הייתה הבולטת בתחום זה עם 8 ריב’ ו 4 חט’.
חמש שלשות שקלעה שירי אהרון.
שלשה נדירה של ברוריה הדר שנכנסה חלק לסל. מי שקלקל קצת היה השופט שסימן שהיא דרכה על הקשת ולכן אושר סל של שתי נקודות בלבד.
חסימה גדולה של רחל סוחר בהגנה.
15 אוהדים ובני משפחה שהולכים אחרי הקבוצה באש, במים ובעיקר בקור בירושלים שלא הפסיקו לעודד בכל המשחק.

בסיום, ניצחון ירושלמי 42:82. שבעה מהמשחקים שקיימה ירושלים העונה, הסתיימו בהפרש גבוה יותר....

קלעו למכבים רעות: שירי אהרון 19 נק’ ו 5 שלשות ,ברוריה הדר9 נק’ 10 ריב’ ו 3 חט’, מאיה קנולר 4 נק’, רחל סוחר 4 נק’, נאוה איסרוב 4 נק’ 6 ריב’ ו 4 חט ורעות פוגל 2 נק’ ו 8 ריב’. עוד שותפו: תמר בליץ 5 ריב’, טל פיצ’ון 4 ריב’, קרן יקר, מיה בוצר ורינת אליאב.

הרבו לקלוע לירושלים: רונית אגסי 20 נק ו 4 שלשות, הדס סלע 13 נק’ וחוה רוזנר 12 נק’. שפטו גיא ינון וחיים מזרחי באולם שטראוס בירושלים. מסכם את המשחק מאמן הקבוצה יאיר פרסטמן: "משחק מאד חלש שלנו. אין לנו יריבות שמשחקות ברמת אגרסיביות ואינטנסיביות כמו שירושלים משחקות, כך שקשה להתכונן לכך מראש, בנוסף המשחק הפך מהר מאד להאבקות חופשית ואיבד ערך .

עדיין יש לנו בעיה להיכנס למצב חשיבה אגרסיבי ואנחנו תמיד מתחילים בפיגור כשהקבוצה השנייה באה פשוט להרביץ, מכיון שזה נוגד את אופי השחקניות . כשאנחנו מתאימים את רמת האגרסיביות ליריבה, בד"כ אנחנו משתווים ועולים ליתרון, הפעם זה היה קשה מדי".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות