חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מודיעין מועמדת לפרס יחידת נוער מצטיינת

 

יחידת הנוער של המתנ”ס מועמדת השנה לפרס יחידת נוער מצטיינת ארצית. ועדת הפרס, המורכבת מנציגים בכירים של משרד החינוך, החברה למתנס”ים והמרכז לשלטון המקומי, ביקרה ביום שלישי בעיר ל”הצגה” שהפיקה עבורה יחידת הנוער בניהולו של דוד צור

 

תחרות פרס יחידת הנוער המצטיינת, מתקיימת מדי שנה כאשר כל מחוז ממליץ על מועמדותן של מספר רשויות. הוועדה עוברת בכל הארץ ובוחנת את היחידות. לבסוף נבחרות שבע רשויות מצטיינות , כשהמקומות הראשונים זוכים אף לפרס כספי.

"סיפור הכיסוי" של ההצגה שהועלתה בפני הועדה, היה מכתב דמיוני של תושב שהתלונן על יחידת הנוער. ראש העיר "מינה" וועדת בדיקה שתבחן את היחידה. מי שהנחה את כל הביקור היה דוד צור עצמו שהתחפש לעו"ד והזמין בזה אחר זה סוללה של עדים שהעידו בזכות יחידת הנוער ופעילותה.

בין הדוברים היו ראש העיר חיים ביבס, מחזיק תיק הנוער מוטי גרונר, ראש מנהל החינוך חיה שיטאי, מנהלת תיכון מו"ר רות לסרי, מנהל מחוז ירושלים במנהל חברה ונוער זאב אלון, מירב חג'בי - אמא של חי מפעילי המועדון, דבורה קאטשווילי - אמא של סער. אשר מקבל חניכה ע"י נוי, נערה מתנדבת, רונית בר - המנהלת הארצית של תוכנית עיר מתנדבת נוער, דיצה קציר - המלווה מטעם משרד החינוך את פרויקט המנהיגות YLI, עדי אלטשולר - מייסדת ומרכזת את תנועת כנפיים של קרמבו בכל הארץ, ומקרב בני הנוער - גל ואלעד ממועצת הנוער, אורת - החונכת ילד הסובל משיתוק מוחין, תמיר - מתנדב ב "מקפה לאוזן", אור גל ומיטל - חברי להקת ספיטפייר.

בתום ההצגה נערך סיכום בו קיבל צוות היחידה מחמאות רבות מכל חברי הוועדה, על הפעילות ועל הדרך המקורית בה היא הוצגה.

צור: "מראש החלטנו שהיום אנחנו לא מדברים אלא נותנים לאחרים לדבר עלינו, וזה הוכיח את עצמו. זה שהיו פה אנשים המנהלים תוכניות ארציות, ובחרו להמליץ על יחידת הנוער במודיעין אומר את הכל.

יחידת הנוער נמצאת כבר מספר שנים בשורה הראשונה של יחידות הנוער בארץ. זכינו בעבר כיחידה מצטיינת וכולי תקווה שנזכה גם השנה. יש כאן שילוב מנצח של צוות מקצועי ומסור, תמיכה רחבה מאוד של המתנ"ס ובני נוער איכותיים וערכיים שנותנים לנו מוטיבציה לעבוד מסביב לשעון עבורם".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות