חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

”כי הדם הוא הנפש”

 

קהילת בוכמן מארגנת באופן קבוע, בכל ארבעה חודשים, מבצעי התרמת דם למד"א. מבצע כזה התקיים ביום ראשון האחרון. המשימה בפעם הבאה היא להגיע ל-200 מנות. גולשי האתר מוזמנים ולהגיע. ספרו גם לחברים

 

מבצע התרמת דם נערך ביום ראשון. ייחודו של מבצע זה הוא דווקא בהיותו שגרתי, חלק מתכנית קהילתית שנתית, בה בכל 4 חדשים מתקיימת התרמת דם ע"י קהילה קבועה:

מזה 3 שנים, קבוצה של עולים חדשים משכונת בוכמן בהנהגתם של דוני שטרן וחני טורק, מארגנת התרמת דם למד"א. ההתרמה מתקיימת בבית ספר משואת נריה בשעות הערב. על ההתרמה מודיעים בדרך כלל בבתי הכנסת בשכונה וכן ברשימות תפוצה שונות לציבור הדתי ולציבור העולים במודיעין. בפעם הקודמת, לפני כארבעה חודשים, נאספו כ 90 מנות דם. השבוע, הורחב מעגל התורמים ע"י שיווק של אירוע ההתרמה. חולקו פלאיירים גם בבתי הספר הממלכתיים דתיים וכן בבתי הספר הממלכתיים החילוניים.

כמו כן, הודיעו על כך גם בבתי הכנסת בגבעה C וכן חולקו פלאיירים במרכז "קאנטרי סנטר" ובמקומות נוספים ע"י מתנדבות מהאולפנה ומתנדבים מהישיבה התיכונית. בתום המאמץ הפרסומי האחרון הזה נאספו הפעם 124 מנות דם! שנתרמו ע"י תושבים מכל האזור ומכל הזרמים... אנחנו, ב-MCITY, נפרסם את המועדים במסגרת המידע השוטף על אירועי השבוע, בדף הבית של האתר.

אבל זה לא מספיק! התרמת הדם הבאה תהיה בעוד 4 חודשים, ומסע השיווק יחזור על עצמו. הפעם מקווים להגיע לפחות ל 200 תורמים. כדאי להדגיש כי מד"א צריכים 1000-1200 מנות דם כל יום, כולל שישי שבת!
תודה לכל התורמים ולכל המתנדבים.
לפרטים נוספים - חני טורק 054-2060363

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות