חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

נפתח: משרד לטיפול במתנדבים

 

משרד שיטפל בגופים מתנדבים במודיעין נפתח במרכז הקבלנים שסמוך לבנין העיריה. המשרד יהיה באחריות ראש האגף לשירותים חברתיים בעירייה

 

נפתח לשימוש משרד רשמי בו יטופלו כל פעילויות ארגוני המתנדבים במודיעין. המשרד ממוקם באתר "מרכז הקבלנים" שסמוך למבנה עיריית מודיעין. כך הודיעה השבוע חברת המועצה לבנה שיפמן, מחזיקת תיק ארגוני המתנדבים במודיעין.

עפ"י הודעתה, " אני זוכה לשיתוף פעולה מלא ולתמיכה מלאה של ראש העיר, כאשר הצד האופרטיבי ביותר היה כשקיבלתי באופן פורמאלי משרד לשימוש ארגוני המתנדבים ואישור להשתמש בו באופן מיידי - לטובת ארגוני המתנדבים. ראוי ציין שעד היום לא היה לארגוני המתנדבים מקום לישיבות עבודה וריכוז הפעילות ובעזרתו של ראש העיר נמצאה להם אכסניה".

הפעילות במשרד תתבצע בתפעולו ופיקוחו של יעקב אלמוג, ראש אגף שירותים חברתיים, שיהיה בקשר עם הארגונים ויפעל יחד עם חברת המועצה שיפמן למימוש תכניות אסטרטגיות למען הפעילות שתהיה ממוקדת על פי הצרכים והיעדים של הארגונים ההתנדבותיים השונים.

על כך אמרה שיפמן:"אנחנו בעיצומה של הבניית תכנית פעולה לחמש שנים הבאות. מה שברור הוא שמעתה יהיה שיתוף פעולה מלא בין העירייה לארגונים המתנדבים בעיר". 

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות