חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

ניצחון לתיכון מכבים- רעות בליגת העל בכדורעף על מקיף רמות בת ים

 

נבחרת הכדורעף של תיכון מכבים-רעות-מור, ארחה ביום שישי במחזור ה 14 את מקיף רמות בת ים. מכבים-רעות נאבקת על המקום הרביעי לפיינל פור ואילו בת ים מדורגת אחרונה בבית הגמר

 

זה משחק עם פוטנציאל לבעיות כיוון שמצד אחד - זה לא חכמה לנצח את הקבוצה החלשה בבית, אבל להפסיד לה - תהיה הפתעה גדולה (משהו כמו להתאגרף מול מתאגרף עם יד אחת). מצד שני במקרה של שוויון במאזן הניצחונות בין כמה קבוצות, מה שיכריע זהו יחס המערכות ולכן חשוב לא להפסיד אף מערכה. מצד שלישי - זה בדיוק המשחק שבו ניתן לתת דקות משחק לכל שחקני הקבוצה.

מאמן הקבוצה גולן כימיה אמר לפני המשחק:"יש לנו חמישה משחקים שאסור לנו להפסיד בהם וגם אז, לא הכל תלוי בנו."

מכבים - רעות פתחה עם - אביעוז דגן, אסף ביטון, יונתן קורדובי, עומרי לוי, שחר להד וניר צימרמן. המערכה הראשונה הייתה תצוגת תכלית של דגן, ביטון, להד וצימרמן בהתקפה ועד מהרה מכבים-רעות עלתה ל 3:17. גולן כימיה העלה למגרש את שחף קרקו, ניצן זיסמן ועומר גפני והנחתה של קורדובי קבעה 9:25 למכבים-רעות, 12 דקות מתחילת המשחק.

יואב פרץ ונדב ארבל השתלבו במערכה השנייה, שהייתה יותר תחרותית. במצב של 8:12 מכבים-רעות ברחה קדימה. A של גפני והנחתה של פרץ סיימו את המערכה ב 14:25 למכבים-רעות, שעלתה ליתרון 0:2 במערכות.

האורחים מבת ים, אותם מאמן ברק שהוא מאמן קבוצת הבוגרים של מכבים-רעות, המשחקת בליגה א’, פתחו טוב את המערכה השלישית ועלו ל 1:4. שש נקודות רצופות החזירו את היתרון למארחים. המערכה המשיכה להיות צמודה עד ל 12:14 למארחים. צימרמן, להד וקורדובי דאגו שלא יהיה צמוד מדי ולאחר 48 דקות של משחק, גם המערכה השלישית הסתיימה 16:25 ו 0:3 לתיכון מכבים רעות מו"ר.

המשחק הראשון עבר בהצלחה, נותרו ארבעה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות