חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל נשים. הניתוח הצליח ....

 

לאחר שבעה ניצחונות רצופים יצאה מכבי מכבים-רעות המדורגת רביעית בליגה הארצית לנשים, למשחק חוץ קשה במיוחד מול סגנית המוליכה - הפועל ראשון לציון עתיד, שבמאזנה הפסד בודד

 

שלשה של טל פיצ’ון וסל של מאיה קנולר לאחר מסירה של ברוריה הדר, העלו את מכבים רעות ל 4:5, 4:30 דק’ לסוף הרבע. ההגנה של מכבים-רעות עבדה מצוין והרבע הראשון הסתיים ב 7:9 לראשון.

ברבע השני עלתה למגרש רחל לטין, סנטרית נבחרת ישראל לשעבר ונאוה איסרוב, שקיבלה את מלאכת השמירה עליה עשתה זאת בדרך הטובה ביותר. התוצאה המשיכה להיות מאוד נמוכה ולא בגלל זריקות שהוחטאו, אלא כדורים שאבדו. אורנה כרמלי קלעה 10 נק’ למארחות ומנגד ברוריה ומאיוש צברו 10 נקודות. המחצית הסתיימה ב 20:25 לראשון.

המחצית השנייה נפתחה בשני אסיסטים של איסרוב למאיוש ולברוריה ואז הגיע מאבק על הכדור בין איסרוב ללטין שאיבדה את העשתונות ובעטה באיסרוב. לשופט לא נותרה כל ברירה והוא הרחיק את לטין מהמגרש.

"זה לא בהכרח דבר טוב", אמר דביר שיינגוורטן, עוזר המאמן של הקבוצה. "עכשיו הן תשחקנה הרבה יותר מהר". שתיים וחצי דקות לסוף הרבע השלישי והמשחק עדיין צמוד -27:31 לראשון.

ראשון ניצלה איבודי כדור בכדי לעלות ל 27:39 ויאיר פרסטמן, מאמנה של מכבים-רעות ציין כי "אנחנו מכדררות את עצמנו להפסד". שירי אהרון קלעה שתי שלשות וצימקה ל 35:45. בסיום, ניצחון 39:52 לראשון לציון.

מסכם את המשחק מאמנה של מכבים-רעות, יאיר פרסטמן: " זה אחד המשחקים שאתה יודע בדיוק מה יהיה בו ואיך הוא יתפתח, אתה יודע מה אתה צריך לעשות והשאלה היא רמת הביצוע .

שיחקנו נגד קבוצה עדיפה פיזית בכל עמדה ששומרת בונקר. בתנאים האלה אתה צריך להיות אגרסיבי לפחות באותה רמה ולשחק מהר יותר. עמדנו במשימה הראשונה ושמרנו ברמה גבוהה, עצרנו קבוצה של 80 נק’ על 50 נק’ ועוד אצלם בבית. במשימה השנייה עמדנו פחות טוב לא הזזנו את הכדור מספיק מהר למתפרצת ומצד לצד בהתקפה המסודרת, מה שמנע מאיתנו עוד 5 - 8 זריקות קלות או מתפרצות.

עקב האיטיות בהנעת הכדור איבדנו כ -5 כדורים שהפכו מיד לסל במתפרצת. ההבדל במשחק היה של 2- 3 פעולות בהתקפה שהיו שוות 2 נק’ שלא קלענו ו 2 נק’ שספגנו , אם נלמד מכך לעתיד , אז הרווחנו מההפסד . כל מי ששיחקה הייתה נהדרת בהגנה, ועל כולן ניצחו נאוה איסרוב וברוריה הדר".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות