חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

3 מדליות למודיעין באליפות החורף בהחלקה

 

חברי נבחרת הקדטים של מועדון הגלגיליות במודיעין זכו במדליות באליפות החורף של ישראל בהחלקה אומנותית. עדי שמחי, אדוה צ’קרוב ושירן מלכה

 

שלושה חברי נבחרת מודיעין מכבים רעות זכו במדליות באליפות החורף של ישראל בהחלקה אומנותית על גלגיליות שהתקיימה אתמול, שבת, ברמת-גן לדרגים א’ ו-ב’.

בתחרות נטלו חלק מועדוני מחליקים וותיקים וגדולים של חולון, גבעתיים וגבעת שמואל וכן שלושת המתחרים שייצגו את מועדון המחליקים של מודיעין.

שלושת הזוכים, שהביאו כבוד לעיר מודיעין-מכבים-רעות ולמועדון המחליקים הם עדי שמחי, אדוה צ’קרוב ושירן מלכה.

עדי שמחי זכה במקום הראשון בקטגוריית גילאי 10 עד 12 דרג ב’. אדוה צ’קרוב זכתה במקום השני בקטגוריית גילאי 8 עד 10 דרג ב’. שירן מלכה זכתה במקום השלישי בקטגוריית גילאי 6 עד 8 דרג א’.

גם השנה ראויה זכייתם של מחליקי מודיעין לציון כיוון שמדובר במסגרת חוגית הנהנית מאמצעים ותמיכה צנועים בהרבה מאלה המוענקים למועדונים המקבילים בערים חולון, גבעתיים וגבעת שמואל. המועדון במודיעין פועל זו השנה החמישית במסגרת המתנ"ס ובהנהלתה של חלי בן-שושן.

חברי נבחרת הקדטים בהחלקה של מודיעין זוכים לתנאי האימון המשופרים ביותר מבין כל משתתפי חוגי ההחלקה על גלגיליות בעיר. אימוניהם נערכים, לאחר חמש שנים, על משטח תקני עשוי פרקט, כפי שדורש ענף ספורט אומנותי זה.

הקדטים מתאמנים חמש שעות בשבוע הכוללות גם אימוני כושר. לצורך השוואה, זוכים מחליקי מועדון המחליקים של חולון בתשע שעות אימון שבועיות. שש שעות אימון גלגיליות, שעה וחצי של אימון מחול ותנועה ושעה וחצי המוקדשת לכושר גופני.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות