חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בקרוב הספריות העירוניות- ללא תשלום

 

בשונה מבערים רבות אחרות, ובשונה מהוראת החוק, השימוש בספריות במודיעין-מכבים-רעות היה כרוך בתשלום דמי מנוי. בקרוב תצטרף מודיעין אל עם הספר

 

בעוד מספר ימים, עם תום ההתארגנות הפנימית של הגורמים הרלוונטים בעירייה, הספריות הציבוריות יהיו פתוחות לכלל תושבי העיר- חינם. הודעה ברוח זו יצאה מדוברות עיריית מודיעין בסוף השבוע האחרון.

במהלך השנים האחרונות עבר חוק הספריות משנת 1975, שינויים ותיקונים ובשנת 2008 ,נכנס תיקון נוסף הקובע כי לא ניתן עוד לגבות דמי מנוי שנתיים לספרייה הציבורית. ע"פ חוות דעת משפטית לא חל חוק זה בעיר מודיעין מכבים רעות ועל כן לא הוחל עד היום.

בישיבת הנהלת העירייה שהתקיימה ב- 28 בינואר הועלתה ע"י סגן ראש העיר וממלא מקומו מר משה לוי, הצעה להחלת חוק זה גם במודיעין מכבים רעות. המשמעות היא כי ניתן יהיה להרשם ולהשאיל ספרי קריאה ללא דמי מנוי, אלא רק בהפקדת דמי פיקדון למקרה שבו ספר נפגם או לא מוחזר.

עפ"י דוברות העירייה, "תהליך זה עולה בקנה אחד עם מגמת העירייה לעידוד הקריאה והשימוש בספריות. בניגוד לרוב הערים בארץ, העירייה השקיעה בהקמת ספריות בית ספריות בכל בית ספר בעיר ובמימון תקן לספרנית מקצועית בכל ספריה שכזו על אף שהדבר לא ממומן על ידי משרד החינוך.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות