חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

התכנית: השארת המחסומים

 

מחסומי הביטחון וחיבור כבישים בין רעות לבוכמן עלו לדיון השבוע בישיבת מנהלת רובע מכבים-רעות. ישיבה ראשונה מאז הבחירות

 

מה יהיה עם מחסומי הבטחון שממוקמים בדרך יאיר פרג ובכביש עוקף רעות? האם יחוברו הכבישים מבוכמן לרעות כדי ליצור רצף תחבורתי בין השכונות? שתי השאלות הללו עלו לדיון בתחילת השבוע בישיבת מנהלת הרובע מכבים-רעות.

התשובה לשתי השאלות היתה חד משמעית: קיים רצון ברור להמשיך ולשמר את המחסומים. מאידך עלתה האופציה לשנות את מיקומם ולהעבירם אל הכניסות לישובים. בדרך זו ניתן יהיה לממש את רצון רוב התושבים לקיים את המחסומים, כפי שעלה במשאל שנערך בעבר.

מאידך, תפקודם הלקוי של המחסומים יחד עם תשלום חלקי מאוד עבורם ע"י תושבי מכבים ורעות, שאינם רצים בשמחה לשלם את שוברי התשלום, יחייב את הנהלת מנהלת הרובע לעשות חשיבה מחודשת על כל הקונספט.

עוד נמסר, כי בישיבה עלתה האפשרות שהגביה עד כה עבור "מס הרובע" חרגה בגובה התשלום מזה שתוכנן והיה אמור להיגבות. מדובר בגביה עודפת של כ-20 שקל מכל משפחה. לדברי שמעון דבוש, מדובר בעניין טכני שצריך עדיין להיבדק מול העירייה.

בלי קשר לגובה התשלום, אמר דבוש, מדובר במס רובע אותו חייבים התושבים לשלם. מי שלא ישלם יטופל בדיוק כפי שמטפלים בסרבן תשלומי ארנונה.

ולעניין חיבור הכבישים בין בוכמן לרעות, אמר דבוש, כי המדיניות הנוכחית של מנהלת הרובע היא שאין מקום ואין כל כוונה להסכים ולאפשר חיבור הכבישים באופן שיאפשר מעבר כלי רכב בין השכונות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות