חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

889 דורשי עבודה במודיעין

 

האבטלה במודיעין אינה מהגבוהות בארץ. יחד עם זאת מול ערים מקבילות בגדלן ובאופי אוכלוסייתן, האבטלה במודיעין מעט גבוהה יותר. ויש גם הפתעה

 

כמחצית מדורשי העבודה במודיעין בדצמבר 2008, היו אקדמאים. כך עולה מנתוני לשכת העבודה שהתפרסמו השבוע. ובמספרים: במודיעין של דצמבר 2008 נרשמו בלשכות התעסוקה 889 דורשי עבודה.

מתוכם, 432 איש בעלי השכלה אקדמית, 13 עולים חדשים ו- 26 חיילים משוחררים. רוב המובטלים, 793 במספר הם מובטלים מעל ליומיים. 54 מהם נמצאים גם ברשימת דורשי הבטחת הכנסה.

עפ"י אותם הנתונים, 232 מהמובטלים הופנו ע"י המשרד למקומות עבודה אחרים. 5 מהם סירבו לעבודה שהוצעה להם.

ואיך מסתדרים המספרים באחוזים?: שיעור המובטלים מאוכלוסיית גיל העבודה במודיעין עומד עפ"י חישובי לשכת התעסוקה על 1.90 אחוז. שיעור דורשי העבודה עומד על פי אותו החישוב על 2.20 אחוז.

בהשוואה לערים מקבילות בגדלן ובאופי אוכלוסייתן, בישראל כגון, רעננה, כפר-סבא או הוד השרון, ניתן להבחין כי במודיעין שיעור דורשי העבודה גבוה יותר בכ- 0.6 אחוז בממוצע. בהשוואת כמות המובטלים היחסית ההפרש מצטמצם לכ-0.3 אחוז בממוצע.

במספרים ההפרש אינו משמעותי, אולם המספרים במודיעין עדיין גבוהים במעט יותר.

וההפתעה (ואולי לא), היא מודיעין-עילית. שיעור המובטלים בעיר החרדית הצמודה למודיעין ושגדלה כמחצית מאוכלוסיית מודיעין, עומד על 1.50 אחוז- ב-0.4 אחוז פחות מבמודיעין. גם שיעור דורשי העבודה מפתיע ועומד על 1.80 אחוז מאוכלוסייתה, 0.40 אחוז פחות מאשר בעיר מודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות