חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פותחים בית ספר תורני במודיעין

 

בשנת הלימודים הבאה יפתח ביה"ס תורני על אזורי במסגרת החינוך הממלכתי דתי עם יום לימודים ארוך. ראש העיר וסגנו הגיעו לכנס של ועד ההקמה

 

ביום חמישי האחרון התקיים במרכז הרב תחומי כנס הורים לקראת פתיחת בית הספר ממלכתי דתי תורני הראשון של מודיעין שיאפשר רישום תלמידים מכל העיר. מעל מאה הורים, תושבי העיר, המעוניינים בחינוך תורני במסגרת ממלכתית הגיעו לערב.

ראש העיר חיים ביבס וסגנו מחזיק תיק החינוך, מויש לוי שהגיעו לערב הדגישו בדבריהם את מחויבות העירייה להקמת בית הספר וציינו שהם רואים בו אינטרס עירוני.

המפקחת על החינוך הממלכתי דתי במחוז, שרה מאיר, ציינה בדבריה את החשיבות להקמת בית הספר בהכרת משרד החינוך שידאג למתן כל האישורים והפעלתו.

מנהל בית הספר המיועד, הרב אבי שוחטמן, תושב העיר, הציג את חזון בית הספר והסביר את ייחודו ואת שיטת הלימוד שבכוונתו ליישם.

למרות שעדיין לא הוחלט על מיקום בית הספר שיפתח בספטמבר, החלה השבוע ההרשמה לכיתות א’-ג’ במינהל החינוך בעירייה. בבית הספר תהיה הפרדה בין בנים לבנות החל מכיתה א’ וכן יונהג יום לימודים ארוך כשניהול שעות העשרה יעשה על ידי עמותת הורים.

מחזון בית הספר: "בית הספר יחנך את תלמידיו בהשקפת עולם תורנית-ציונית. אחריות הצוות לחבר את התלמידים לערך החשוב שהתורה היא במרכז חיינו. התורה, המצוות ויראת ה’ המחוברים לארץ ישראל ומדינת ישראל, אלו הבסיסים לאווירה ולחינוך בין כותלי בית הספר".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות