חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

ג’ודו: מכל מתחרי השכלתי

 

מפגש ג’ודו אזורי שנערך בסוף השבוע האחרון, חשף את הג’ודוקות של אלדד בן-חורין למאמנים אחרים, שיטות אימון שונות ומתחרים מגוונים. הג’ודוקות ממודיעין למדו משהו על העולם מחוץ לבועה המקומית

 

אירוע ג’ודו מיוחד, התקיים בסוף השבוע בביה"ס לאומנויות לחימה של אלדד בן-חורין. 5 מאמנים ראשיים, מהמובילים בענף הג’ודו בישראל, התכנסו במודיעין, עם התלמידים הבולטים במועדוניהם, לאימון מיוחד.

כ-100 ג’ודוקות, הגיעו לאימון המשותף מאזור ירושלים, בקעת אונו, מבשרת ציון ומודיעין. האימון ארך 4 שעות והועבר במקביל ע"י חמשת המאמנים, בעוצמה רבה ובנחישות.

כל המאמנים היו נחושים להשיג את מטרות האימון: התנסות עם יריבים לא מוכרים, ניסיון קרבי, שיפור טכניקות קרב ועידוד הספורטאים. אלדד בן-חורין-המורה הראשי:"שיתוף הפעולה המקצועי בין המאמנים היה מוצלח ביותר ותרומתם ללוחמי הג’ודו ממודיעין, הייתה מועילה ומקצועית".

מארגן המפגש, המורה הראשי לג’ודו במודיעין, איגור רומניצקי: "מפגשים גדולים כאלה, יוצרים מוטיבציה רבה אצל תלמידי הג’ודו במודיעין, מעלים את רמתם ונותנים להם ראייה רחבה ביותר על עולם הג’ודו ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. אארגן מפגשים נוספים, מפני שהמפגש הזה היה מוצלח ביותר".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות