חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

אקרובטיקה בבוכמן

 

ב-7 בפברואר תיערך באולם בבוכמן גימנסטרדת אקרובטיקה. מדובר במופעי התעמלות אקרובטית שיערכו ע"י קבוצות שיגיעו מכל רחבי הארץ

 

למרות שמודיעין ממוצבת חזק בתחום האקרובטיקה בארץ, שנים שלא התקיימה בעיר גמנסטראדה. בפברואר מביאה ענבל מאיו, מותיקות המאמנים ומי שמובילה עדיין את התחום במודיעין מכבים רעות, את הגימנסטראדה לאולם בבוכמן

קבוצות יצוגיות מכל הארץ הוזמנו לגמנסטראדה לא תחרותית שתתקיים בתחילת פברואר במודיעין. כל קבוצה תופיע בשני מופעים. האירוע כולו מתקיים בחסות המרכז להתעמלות של ענבל מאיו, מתנ"ס מודיעין ועירית מודיעין. וינכחו בו ראשי איגוד ההתעמלות, הטרמפולינות ומנהלי נבחרות ישראל באקרובטיקה.

ענבל מאיו: "לקיומו של האירוע במודיעין חשיבות רבה מודיעין מוכרת בכל הארץ כאימפריה של אקרובטיקה".

המתעמלים במרכז להתעמלות ואקרובטיקה של מאיו הם מהטובים בארץ ומופיעים באירועים הגדולים והחשובים ביותר. ומוסיפה:"בבית הספר שלנו מתעמלים למעלה מאלף איש וזה מספר גבוה מאד, גם ביחס לערים אחרות וגדולות מאתנו. ארנולד בייץ מאמן נבחרת האקרובטיקה שלנו, היה מתעמל בנבחרת רוסיה בעצמו (ועל שמו קרוי "תרגיל בייץ" בהתעמלות מכשירים). הוא גם אימן את נבחרת ישראל. הוא מאמן דגול שהביא את הנבחרת שלנו להישגים גדולים".

המתעמלים שיגיעו לגימנסטראדה יופיעו באקרובאלנס - שזה תרגילי שיווי משקל בזוגות ושלישיות, תחום שגם בו מתמחים המתעמלים של ענבל מאיו.

עוד יוכלו הצופים לחזות בתרגילי אקרובטיקה אוירית (טיסו) של המרחפים של ענבל, ובמופעים חדשים ומעוררי עניין של נבחרות האקרובטיקה השונות.

מעוררת עניין הנבחרת של ענבל מאיו שהופיעה בשנה שעברה בהר הרצל באירועי שנות השישים למדינה. המרחפים של מאיו יביאו אלינו את החידושים האחרונים בתחום ההתעמלות והאקרובטיקה בעולם.

הגמנסטראדה תתקיים באולם בבוכמן בתאריך 7.2.09

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות