חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

אליפות מודיעין בג’ודו

 

אליפות ג’ודו ראשונה לשנת 2009 נערכה בסוף השבוע ע"י ביה"ס לאמנויות הלחימה של אלדד בן-חורין. בתחרות נטלו חלק למעלה מ-150 מתאמני ג’ודו בגילאים הצעירים

 

בסוף השבוע התקיימה אליפות מודיעין בג’ודו לילדים. מאות צופים, הצטופפו באולם הספורט של ביה"ס היובל וצפו במתח רב בתחרות, שהייתה בהשתתפות שיא של 150 מתאמני ג’ודו ממודיעין.

האליפות אורגנה ע"י איגור רומניצקי, מביה"ס לאומנויות לחימה של אלדד בן-חורין. היא כללה תחרויות לבנים ובנות מכיתה ב-ז לפי משקלים.

את צוות השופטים הוביל השופט הלאומי דוד עזריה, אשר דאג לרמת שיפוט גבוהה. עזריה פיתח תוכנה להגרלת המשתתפים ושיבוצם בתחרות. לצידו שפטו המורה סהר איתן וצוות אלופי ישראל ממועדון סקורה. את המדליות והגביעים העניק אלדד בן-חורין- המורה הראשי.

המנצחים כיתות ב-ג מקומות ראשונים במשקלים השונים: ארז דוד, עידן הכלר, אייל בנדיק, עומר אטיאס, עומור סולומון, בני סביקובסקי,שלו מיגרלישוולי.

המנצחים כיתות ד-ה מקומות ראשונים במשקלים השונים: רועי ימין, בן גיבור, נווה ספונים, אורי רונדר, רועי שלו.

המנצחים כיתות ו-ז מקומות ראשונים במשקלים השונים: ליאור רונס, יואב קווה, יואב בן-שלום.

אלדד בן-חורין: "שוב היה מאד מרגש לראות את הילדים מפגינים ג’ודו ברמה גבוהה, הודות למאמן המוערך איגור. הערכתי מאד את ההורים שעודדו את ילדם לאחר הפסד ומחאו כפיים למנצחים. היה נהדר".

איגור רומניצקי: "גביעי ההוקרה שהוענקו למקומות הראשונים, הם תודה מהלב לילדים הנהדרים ולהשקעתם הרבה. בנוסף להענקת הגביעים הייתה תחרות מותחת וברמה גבוהה. כל הכבוד למשתתפים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות