חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

העירייה ”נתקעה” עם המכוניות הישנות

 

מועצת העיר אישרה למכור שתי מכוניות עירוניות ללא מכרז, לאחר שהמכרז כשל פעמיים. נזכיר כי חברת הביטוח מסרבת לשלם עבור 5 מכוניות עירוניות שנגנבו מחניון העירייה, בטענה לרשלנות בשמירתן

 

 

מכרז שהוציאה עיריית מודיעין למכירתן של 2 מכוניות שבבעלות העירייה, הסתיים ללא תוצאות. מדובר בשני כלי רכב שבעירייה הוחלט למכור. המכרז הוציא למכירה את שתי המכוניות כ"חבילה אחת".

שתי הצעות הוגשו למכרז. הראשונה נפסלה מטעמים משפטיים, שבמהותם המציע לא עמד בתנאי המכרז. ההצעה השניה נפסלה לאחר שהמחיר שהוצע עבור המכוניות לא עמד בתנאי המינימום שנקבעו בשמאות פנימית של העירייה.

יצויין כי המכרז הזה הוא כבר השני במספר שאינו מצליח להגיע לכלל מכירה של אותן המכוניות. בשל כך התבקשה מועצת העיר בישיבתה האחרונה, לאשר את ביטול דרך המכרז כאמצעי למכירת המכוניות. במקום מכרז, אישרה מליאת המועצה למכור כל מכונית בנפרד במכירה חופשית, כל מכונית בנפרד.

נזכיר כי לפני כחודש נגנבו מחצר בית העירייה 5 מכוניות עירוניות. המכוניות נגנבו לאחר שמפתחותיהן הושארו בקופסת פח בלתי ממוגנת שנמצאת מחוץ לבנין העירייה.

בשל כך, מסרבת חברת הביטוח לשלם את עלות המכוניות הגנובות. ההפסד של הקופה הציבורית מאי תשלום דמי הביטוח והצורך לרכוש מכוניות חלופיות במחיר מלא (גם אם בליסינג) יהיה עשרות אלפי שקלים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות