חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

נאסרה כניסת פועלים ערבים למודיעין עילית

 

ראש עיריית מודיעין עילית סיכם עם מח"ט בנימין כי בעקבות הפיגוע בעיר לא ייכנסו פועלים ערבים ובכלל זה גם בעלי אישורים, למודיעין עילית. כך מדווח מקומון האינטרנט "דתילי-מודיעין"

 

בפגישה שקיים היום (ד’) ראש עיריית מודיעין עילית הרב גוטרמן, עם מח"ט בנימין, סוכם כי לא תתאפשר כניסתם של פועלים ערבים למודיעין עילית, ובכללם גם פועלים בעלי אישורי עבודה וכניסה. זאת עד להנחיה חדשה. ההחלטה התקבלה בעקבות הפיגוע שארע השבוע במקום, כאשר עובד בניין הכה את מעבידו בפטיש כבד ודקר מספר תושבים נוספים.

מצבו של הפצוע שנפגע באורח קשה בפיגוע ממשיך להיות קשה. הציבור במודיעין עילית נקרא להמשיך ולהעתיר בתפילה עבורו.

שלושת הפצועים שנפגעו באורח קל כבר שוחררו לביתם, לאחר שקבלו טיפול רפואי מיידי, והם מחלימים מפציעתם.

ביום שלישי ביקר בביתם ראש עיריית מודיעין עילית, הרב יעקב גוטרמן, אשר הנחה את גורמי העירייה לסייע ככל הנדרש לבני משפחות הנפגעים והודיע כי העירייה מעניקה למשפחות מספר ימי מרגוע בבית הבראה.

כמו כן עדכן ראש העיר את המשפחות, כי על דעת מח"ט בנימין, אביב רשף, הנחה את גורמי הביטחון שלא להכניס פועלים פלסטינים לעיר, למרות האישורים שהופקו עבורם ע"י המנהל האזרחי, עד להודעה חדשה.

כן, ביקר הרב גוטרמן בביה"ח תל השומר, בו מאושפז תושב העיר שנפצע באורח קשה בפיגוע, והביע איחולי החלמה לבני המשפחה. כמו"כ הציע את שירותי העירייה לסיוע עבור המשפחה.

אתמול, ג’, כינס ראש העיר את חברי העירייה לעדכנם אודות פעילות אגפי העירייה, מיד עם קבלת הדיווח על הפיגוע בעיר. הוא העביר את הערכת גורמי הביטחון לתפקוד היעיל של העירייה באותן שעות קשות. בנוסף, עדכן על שיחותיו עם אלוף פיקוד המרכז, גדי שמני, ומח"ט בנימין, אביב רשף, ועל הנחייתו שלא להכניס פועלים פלסטינים לעיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות