חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

פיגוע במודיעין עילית

 

פועל בנין מחרבתא שעבד בבית פרטי בברכפלד, תקף בסכין את בעלת הבית בו עבד, את הקבלן שהעסיקו ושלושה עוברי אורח ביישוב. הוא נורה בידי מתנדב מד"א. התוצאה: 4 פצועים, אחד קשה. המחבל נורה, נפצע קשה ופונה אף הוא לבית החולים

 

פועל ערבי-פלסטינאי, תושב הכפר חרבתא, שעבד בבית פרטי במודיעין עילית (ברכפלד), פצע 4 מתושבי המקום באמצעות סכין וככל הנראה גם מברג. לדברי משטרת בנימין, האירוע על רקע לאומני.

הפועל הועסק בדירה פרטית שבקומה הרביעית ברח’ יהודה הנשיא 16. מסיבה שטרם הובהרה, נטל הפועל סכין יפנית ותקף את בעלת הבית. עפ"י עדויות של שכן, ככל הנראה קודם לדקירה נשמעו צעקות וקולות ריב עזים ממנה.

הקבלן אריה דויטש, תושב המקום, ומתנדב במד"א, עלה במהירות אל הדירה לשמע הצעקות. גם הוא הותקף ע"י הפועל. במהלך ירידתו במדרגות הספיק לפצוע באורח קל מאוד תושב הבית שעלה בהן. והוא החל לנוס מזרחה ברחובות שכונת ברכפלד.

במהלך מנוסתו נתקל המחבל הבורח באברך וראש ישיבה שעשו את דרכם לישיבה. השניים הותקפו אף הם ונפצעו. מסע הפיגוע הסתיים ברחוב רשב"י. שם נתקל המחבל הבורח בצוות מכתת הכוננות של הישוב. מתנדב מד"א, קובי רוזנשטיין ששהה אף הוא במקום, ירה באקדחו במחבל ופצע אותו אנושות.

צוותי כוננות של מד"א הוזעקו למקום. בשל הכוננות הגבוהה שהוכרזה במד"א בראשית מבצע "עופרת יצוקה" בעזה, נמצאים כל הכוננים ברחבי הארץ בבתיהם עם האמבולנסים ועל כן התגובה היתה מהירה מאוד.

במהלך הטיפול באירוע עלה החשש כי מדובר ביותר ממפגע אחד וכי קיים מחבל נוסף שמסתובב ביישוב. כוחות כוננות של צה"ל שהוזעקו למקום פתחו בסריקות נרחבות תוך הערכות לביצוע השתלטות עם בני ערובה- אם יהיה צורך בכך. במקביל רוכזו ונעצרו עשרות פועלים פלסטינאים ששהו אותה העת באתרי בניה שונים בברכפלד.

לדברי רפי, פרמדיק מד"א שטיפל בנפגעים בארוע, כל הנפגעים, ובכלל זה המחבל הפצוע, פונו ע"י האמבולנסים לבית החולים תל-השומר. בניגוד לשמועות הרווחות במודיעין עילית, המחבל לא נהרג ופונה במצב קשה עם 4 פצעי ירי בבטנו ובגבו.

הקבלן שנדקר בראשית הארוע פונה במצב קשה, כשהוא מונשם וללא הכרה. שאר הנפגעים פונו עם חתכים בגופם, בעיקר בפלג גופם העליון ובפנים, אין חשש לחייהם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות