חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

היום ומחר-פרוייקט ה”בית הפתוח”

 

היום ומחר (ו’, ש’) פותחים אמני מודיעין את דלתות חדרי העבודה שלהם לביקור הציבור הרחב. עולם רחב של אמנויות לסוגיהן ייחשף לכל המעונין בכך. אל תחמיצו!

 

פרוייקט "הבית הפתוח", פרוייקט בו פותחים אמני העיר את בתיהם וחדרי העבודה שלהם לקהל הרחב, פועל כ- 3 שנים במודיעין, מכבים רעות. בסוף השבוע הנכחי יפעל שוב הפרויקט ותושבי מודיעין ואחרים מוזמנים לבקר.

היוזמה הראשונית היתה של תמי אלקון ביחד עם אמנים מקבוצת עמותת האמנים שהוקמה בשנים הראשונות של מודיעין, והתפרקה. הפרוייקט הופק ע"י מחלקת התרבות בעיר בראשותו של אלון שמידט.

לפני כחצי שנה הוקם וועד אמנים. ליו"ר נבחרה תמי הראל, וחברות הוועד: רנה סופרין שפירא, אתי גיאת ירמיהו, איילת עמית ואביבה ברגר.

הוועד החליט להמשיך במסורת ולארגן את ה"בית הפתוח" פעמיים בשנה: בחנוכה ובשבועות. זאת לאור ההיענות היפה של התושבים ואורחים מחוץ למודיעין.

הוועד פנה לשתי מרצות לאמנות כדי שהן תהיינה וועדת מיון ותבחרנה את המשתתפים להציג ב"בית הפתוח". וועדת המיון הן: פרופ’ כנען קידר וד"ר זכה להב, שעשו את המיון בהתנדבות

כמו כן, הוועד פנה לאלון שמידט, מנהל מח’ תרבות בעירייה וביקש את שיתוף הפעולה בצד ההפקה של הפרוייקט ואלון נענה ברצון לסייע ולהפיק חוברת, פירסומים ועוד.

חברות הועד עפ"י תפקידן: רנה סופרין שפירא ריכוז האמנים והתיאום עם אלון וסיגי - מח’ תרבות. איילת עמית - הקמת אתר לאמני מודיעין והקשר עם אתר העירייה, אתי גיאת ירמיהו - דוברת הוועד , אביבה ברגר - קידום סימפוזיון פיסול בעיר ותמי הראל - תיאום עם העירייה בתחומים שונים וקידום בית אומנים בעיר.

אתר אמני מודיעין http://omaneimodiin.cafe.themarker.com/

54 אמנים מציגים בסוף השבוע הנכחי את יצירותיהם בתחומים השונים, ציור, פיסול וקרמיקה, הדפס ותחריט, צורפות ותכשיטנות, צילום, פסיפס וזכוכית, ואומנויות אחרות.

החשיבות של פרויקט ה"בית פתוח" היא חשיפת האמנים, קשר עם הקהילה, קידום האמנות הפלסטית והאומנות והפיכת מודיעין, מכבים רעות לעיר יוצרת אמנות.

פרטים על האמנים, כתובותיהם ושעות הפעילות שלהם ניתן למצוא הן בחוברת שהופקה וחולקה בכל בתי האב בעיר והן באתר האינטרנט העירוני. בנוסף, בסמוך לכל בית אמן הנוטל חלק באירוע, מוצבת כרזה עם פירוט כל האמנים בעיר הנוטלים חלק בפרויקט.

אתם מוזמנים לבוא ולהיכנס לבתי האמנים, לראות את הסטודיו ומקום עבודת האמנים, לרכוש יצירות ולחוות אמנות ותרבות עשירה ומגוונת.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות