חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מתנדבים לאירוח נפגעי הקסאמים

 

בשל הירי המאסיבי של קסאמים ורקטות בדרום הארץ מארגן דודו גלבוע מבצע אירוח ילדים ומשפחות במודיעין ומזמין תושבים מהעיר להצטרף למעגל הנתינה

 

יו"ר עמותת "חממה" דודו גלבוע בשיתוף קבוצת תושבים מהעיר וביניהם אלונה בן אבי מתגייסים למבצע אירוח במהלך חג החנוכה של תושבים משדרות ויישובי עוטף עזה במודיעין מכבים רעות.

היום, ד’, נסע גלבוע לשדרות לתאם את ההתארגנות למבצע האירוח עם הגורמים העירוניים. ובמקביל תיאם את המבצע עם ראש העיר חיים ביבס. כל זאת במטרה להביא משפחות וילדים בחופשת חג החנוכה להתארח בעיר הרחק מהירי.

גלבוע: "בשדרות הם מפרסמים בקרב התושבים את האפשרות להתארח בבתי משפחות אצלנו וראש העיר חיים ביבס תומך בנו ואמר שיגיש כל עזרה שנצטרך."

גלבוע: "יש לנו רשת משפחות שמוכנות לקריאה לארח עוד מתקופת מלחמת לבנון כשאירחנו את תושבי הצפון וגם את ילדי שדרות שהתארחו כבר בעבר בעיר."

"מאחר וכרגע אנחנו צופים שהלחימה עשויה להיות רחבה יותר הצטרפו אלי מספר תושבים לעזור בהתנדבות וביחד לרכז את הכוחות ולהגדיל את מספר המשפחות שיכנסו למעגל הקריאה לאירוח ומוכנות להירתם לטובת המצב שכרגע לא ברור כמה זמן ישרור".

משפחות ממודיעין מכבים רעות שמוכנות לארח מוזמנות ליצור קשר עם דודו גלבוע באימיל או בטלפון: 050-2447000.

גלבוע מבקש שמשפחות המוכנות למתנדב יציינו כמה נפשות הם מעוניינים לארח, האם הם רוצים משפחה דתית או חילונית, האם אפשר להביא בעל חיים וכל מידע נוסף שיכול לעזור ברישום ובהתאמה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות