חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ועכשיו: פרלמנט חדש

 

יוזמה חדשה ל"פרלמנט" עסקי, לא פוליטי! נרקמת בימים אלה. המפגש הראשון יהיה בתחילת ינואר. לדברי היזם, אלימלך יפה, המטרה אינה כלכלית אלא יצירת קבוצת עניין. עצמאים, שכירים או סתם סקרנים- מוזמנים

 

יש משהו במודיעין שמושך יזמים מסוגים שונים. רק לאחרונה נשאל באחד הארועים, ראש העיר החדש חיים ביבס, מה מיוחד בעיר הזו שמושך אליו את האוכלוסייה הזו, ותשובתו הייתה שמודיעין היא עיר שהחלה כקהילה שגדלה למימדים של עיר. אבל התחושה בה שהיא עדיין עיר קהילתית, כולם מכירים את כולם.

גם אם הסיפא אינה מדוייקת כבר כל כך, יש כנראה משהו בדבריו. עובדה, אלימלך יפה, תושבגוש דן, התארח בארועים שונים בעיר ולדבריו,"מצאתי בעיר הזו אנשים מאוד איכותיים. זה ממש כיף. יש שם חברה טובים ולהיות עימם נראה לי נעים".

וכל זאת למה?, כי לאותו אלימלך (אלי בשבילכם) יש חבר תושב מודיעין בשם מיקי כרמלי. והשניים החליטו לפתח בעיר העתיד קבוצות מפגש של עצמאיים (גם שכירים מוזמנים), שייפגשו אחת לחודש ויעבירו מידע וידע בין המשתתפים.

מדובר בהתארגנות שלא על רקע עסקי (כן, כן, אלימלך כבר אמר שהוא רואה את נדנודי הראש הציניים) ושמטרתו יצירת מעין "פרלמנט מקומי" לשיתוף מידע והכרות הדדית. כך למשל רואי חשבון יוכלו לייעץ, ובעלי עסקים יוכלו לקדם רעיונות שיווקיים ואחרים. כאמור- הכל וולונטרי.

המפגש הראשון ייערך ביום שישי ה-16 בינואר 2009 במסעדת אלברטוס. לדברי אלימלך, מוסד דומה אותו הקים ב"סוכה הלבנה" שלחוף ת"א, הפך להצלחה אדירה. מי שירצה להזמין במסעדה- בקשה, ומי שלא, גם טוב, הוא אומר.

האם מדובר בעוד סוג של BNI ? שאלת אותו. והתשובה, "הרעיון הכללי דומה, אבל כאן זה לא עולה כסף לאף אחד, לא צריך להירשם, לא צריך להתחייב לכלום ולא צריך לעמוד בשום תנאים מגבילים כדי להתקבל. זהו יותר פרלמנט פתוח".

ומה עם ארגון "מודיעין בעסקים" שכבר פועל במודיעין? למען האמת אלימלך לא שמע על הארגון, אולם לדבריו הוא ישמח לקבל טלפון לשיתוף פעולה. וגם אם לא, הוא לא רואה בעיה בקיום הארוע, בסה"כ המטרה היא חיובית. "אני נמנע ובורח מכל ריח פוליטי שעשוי לדבוק באירוע וזהו הדבר הראשון שבדעתי לומר: פוליטיקה, לא כאן !"

אז אם אתם בעלי עסקים, והמצב הכלכלי מדאיג אתכם, ואתם מעוניינים לשמוע ולהשמיע, ואולי אתם צריכים עצה או סתם סוג של מפגש חברתי, ויש לכם זמן בימי שישי בצהריים, אתם מוזמנים למסעדת "אלברטוס" (בלי התחייבות לכלום!) בשעה 09:30.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות