חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אולם מופעים חדש נחנך בקניון עזריאלי מודיעין

 

חנוכת אולם המופעים החדש במרכז עזריאלי במודיעין נערכה אתמול עפ"י כל כללי הטכס ובסגנון עשיר. תזמורת, תערוכת תמונות, בר ותקריבים ובעיקר כיבודים הדדיים. עכשיו נותר רק לתפעל את שכיית החמדה הזו שנקראה על שמו של מנכ"ל עזריאלי - מנחם עינן

 

אתמול, ג’, נר שלישי של חנוכה, נחנך בפתיחה חגיגית אולם התרבות בקניון עזריאלי מודיעין. האולם נקרא על שמו של מנכ"ל קניוני עזריאלי בישראל, מנחם עינן.

בלובי הכניסה לאולם הוצגה תערוכת צילומים של חברי מועדון הצילום "פיקסל" הפועל בהדרכתו של הצלם דורון אדר. ברקע נגנה תזמורת הביג בנד של מודיעין בניצוחו של אלי בנאקוט.

בר משקאות שפעל בפינת האולם, יחד עם מלצרים שהגישו חטיפים שימשו תפאורה סולידית לכל המוזמנים וחתני השמחה ובהם: היזם, האדריכל דוד עזריאל ורעייתו, בתו דנה עזריאלי ובעלה, וכמובן, חתן השמחה, נשיא קבוצת עזריאלי- מנחם עינן שעל שמו נקרא האולם.

עוד היו, מנכ"ל קניוני עזריאלי נדיר פאר, מנכ"ל קניון מודיעין שמואל בין וכן שני ראשי העיר היוצאים של מודיעין משה שכטר ומשה ספקטור ולצידם, ראש העיר חיים ביבס. גם חברי המועצה מוטי גרונר ורעייתו ואלכס וינרב ורעייתו, לא נפקדו מהארוע. הרב של מודיעין מכבים רעות הרב צ’קוטאי קבע את המזוזה.

בשונה מאירוע המפגש בלובי של האולם, חלק ניכר מהמוזמנים נטשו את המקום עוד בטרם החל האירוע העיקרי בתוך האולם עצמו. מעט מביך היה לראות אולם המסוגל להכיל בנוחות כ-350 איש, כשהוא ריק למחצה.

הטכס נפתח בהדלקת נר שלישי של חנוכה, ובהמשך חלוקת שבע מלגות לתלמידים מצטיינים מהעיר. המלגות, בסך 5000 שקל כל אחת, הוענקו ע"י דוד עזריאלי, המנכ"ל עינן, וראש העיר חיים ביבס כשלצידו ראש העיר היוצא, משה ספקטור.

עינן שמוביל את קבוצת עזריאלי 16 שנה התרגש ממעמד קריאת האולם על שמו:"אני קצת נרגש, ורוצה להודות לדוד עזריאלי ידידי היקר. דוד החליט לקרוא למקום הזה על שמי ואני רוצה להודות לך בשמי ובוודאי בשם הצעירים, הנכדים שלי, שיושבים כאן."

עוד הודה עינן לספקטור:"בלעדיו ובלי אנשי העירייה ובהם חיים ביבס לא היינו מצליחים לסיים את הפרויקט. נמשיך להשקיע במודיעין. נמשיך להיות כאן".

דוד עזריאלי שבירך על חנוכת האולם בחג החנוכה השיב לעינן ואמר בין היתר:"בפעם הראשונה ראיתי את מנחם מתרגש ואני יכול להבין למה". על ההחלטה לקרוא לאולם על שמו אמר כי היא הייתה ספונטאנית:"אין איש בחברה שמגיע לו יותר ממנחם. הוא מוביל את הקבוצה מגדולה לגדולה".

את הערב חתמה הופעתה של להקת הגבעתרון בשלל שירים ותיקים ומוכרים. חבל שרבים יותר לא היו במקום כדי ליהנות מהמופע.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות