חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ממינימרקט לייעוץ עסקי

 

מאיר פלא, הבעלים של המינימרקט "סופר פלא" במודיעין, עובר ממכירה קמעונאית לייעוץ עסקי. לדבריו, "אני מבקש להעניק מניסיוני לאחרים". בתשלום-כמובן

 

כשהשתחרר מצה"ל הקים מאיר פלא רשת למיצים טבעיים. לאחר שהרשת שגשגה מכר אותה פלא כדי להקים רשת קמעונאית. "סופר פלא" הוא המינימרקט הראשון שנפתח במודיעין. לרשת סניף נוסף במעלה אדומים. בכוונתו להמשיך ולהתרחב בתחום זה.

פלא החליט לאחרונה לעבור מיישום המודל העסקי שלו, להנחלתו למעוניינים בכך. ספרו הראשון בנושאי צרכנות נמצא בשלבי עריכה מתקדמים והוא עצמו עוסק כבר בכתיבת ספרו השני שיעסוק בנושאי שיווק קמעונאי.

לאחר שנים רבות בהן ייעץ מאיר פלא לחבריו בבניית עסקים חדשים ובפתרון משברים עסקיים, החליט להפוך את התחביב למקצוע: פלא פותח משרד לייעוץ כלכלי, לחברות ועסקים. לדבריו, הוא לא ימנע מייעוץ גם למשפחות בכלכלת המשפחה והתנהלות מול הבנקים.

עיקר המיקוד הוא בייעוץ כלכלי, אסטרטגיה שיווקית, השקעות ומימון. פלא מעיד על עצמו כמומחה בגיוס הון למיזמים שלו ובהתנהלות מול הבנקים. התמחות זו תסייע לו לייעץ לעסקים וגם למשפחות.

פלא: "מה שמניע אותי היא תורת הנתינה, אני מבקש להעניק מניסיוני לציבור. עד היום עסקתי בייעוץ בהתנדבות, יצרתי לאנשים תקווה והבאתי תוצאה. גיליתי שאין סקטור שאינו זקוק לעצה שכזו, הצלחתי להביא את האנשים להאמין בדרך שהתוויתי. הייעוץ מוגדר בצורה ממוקדת והגמול יגבה מול התוצאה בלבד".

משרד הייעוץ ישלב את הצלחתו העסקית המוכחת של פלא, עם הניסיון העסקי המגוון שלו. בעתיד מתכנן פלא לפעול בתחומים כגון גישור עסקי, תקשורת ושיווק קמעונאי.

גם מייעוץ פוליטי לא מושך פלא את ידיו, וכפי שהוא מעיד על עצמו, על חלקו בהצלחת מסע הבחירות לראשות העיר במודיעין יעידו דברי התודה של ראש העיר הנבחר בטקס בחירתו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות