חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

חנוכיית ’’לתת מכל הלב’’ של גן נופר

 

צוות גן ממ"ד נופר במודיעין החליט השנה להשקיע בנתינה במקום במסיבת חנוכה. תחת הסיסמא "מפיצים אור" תרמו הילדים שמונה מבצעים לקהילה

 

גן נופר, גן טרום חובה בגבעת סי, השייך לזרם הממלכתי דתי, בחר השנה לתת מכל הלב בחג החנוכה במקום לקיים מסיבה. צוות הגן וועד ההורים השקיעו את המשאבים והתקציב של המסיבה ב-8 מבצעים בתחום "אהבת ישראל" כשמונה הנרות בחנוכייה.

תחת הסיסמא "ילדי גן נופר- מפיצים אור" נבחרו מבצעים שילדי הגן יוכלו להיות שותפים פעילים למרות גילם הצעיר. וחלקם של המבצעים ימשכו לאורך השנה.

מדור לדור - פרויקט שסבים וסבתות מתנדבים, שרים עם הילדים משירי ארץ ישראל. שכנות טובה - ילדי הגן אירחו את ילדי הגן החילוני הסמוך לקבלת שבת משותפת. מפי עוללים - כל בוקר מתפללים ילדי הגן לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט.

קשר עם התפוצות - הילדים צירו ציורים ושלחו סביבוני ממתקים לגן ילדים הנמצא באנגליה, בה לומדת כיום ילדה שהייתה איתם בגן בשנה שעברה ויצאה לשליחות עם הוריה.

מתן בסתר - כל ילד תרם משחק או צעצוע אישי והרב סגל הגיע לגן, שוחח עם הילדים על חשיבות מצוות הצדקה ובמיוחד מתן בסתר, ואסף את הצעצועים הרבים לחלוקה לנזקקים.

לצה"ל באהבה - יטרחו ילדי הגן והכינו לביבות וסלט ירקות אותם הביאו לחיילי המחסום בכביש 443. איכות הסביבה - הילדים ניקו את פארק השעשועים הסמוך לגן.

והמבצע ה-8 - אבוקת אור. רכישות שקיות הפתעה מעמותת אבוקת אור כתרומה לאנשים עיוורים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות