חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

אליפות מודיעין בהרמת משקולות

 

64 מרימי משקולות מרחבי הארץ הגיעו בשבת לאליפות מודיעין ה-2 שמארגנת מחלקת הספורט העירונית. הנציגות המקומית של חדרי הכושר רשמה הישגים

 

טובי מרימי המשקולות מרחבי הארץ וממודיעין מכבים רעות הגיעו אתמול, שבת, לאליפות מודיעין הפתוחה ה-2 בהרמת משקולות בסגנון לחיצת חזה בשכיבה. את האליפות מארגנת זו השנה השנייה ברציפות מחלקת הספורט העירונית והיא משמשת כהכנה לאליפות ישראל.

מספר בן שחר אלון, אלוף ישראל, אלוף אירופה וסגן אלוף העולם: "התכוננתי לתחרות כמו ספורטאי שלנגד עיניו עומדת המדליה האולימפית. עבודה יומיומית של הרמה ודחיקת משקולות במשקל של טון וחצי מידי יום על מנת להגיע מוכן לתחרות."

בתחרות שחולקה לקטגוריות נשים, גברים, נוער ומסטרס שפטו עטרה דפני, אלופת ישראל לשעבר בהרמת משקולות, צוות שופטי איגוד הרמת המשקולות ובראשם השופט הבינלאומי יפים אייזנברג.

פיליפ כץ, מנהל חדר הכושר של המתנ"ס באולם הספורט העירוני, הכין את עצמו ואת ספורטאי המכון להתמודדות עם טובי מרימי המשקולות ואף זכה להצלחה לא מבוטלת.

מנהל מחלקת הספורט, חנן דניצגר, אמר על התחרות הייחודית כי היא נותנת ביטוי להרבה מאוד מתאמנים במועדוני הכושר במודיעין מכבים רעות ומביאה לעיר את טובי מרימי המשקולות בארץ.

בקבוצת הנשים התעלתה מעל כולם אלופת ישראל אלמוג דיין ששברה את השיא העולמי ולחצה 100 ק"ג. תוצאה המהווה הישג חסר תקדים השווה לשיא הלאומי. ההישג הקנה לאלמוג את המקום הראשון בכוח היחסי .

למקום הראשון במשקל 67.5 ק"ג הגיעה שכטר איריס שלחצה 107.5 ק"ג והגיעה למקום הראשון במשקל המרבי. נציגת מודיעין מכבים רעות, ילנה לבנסקי, לחצה 80 ק"מ וזכתה במקום הראשון במאסטרס נשים ומקום שלישי בדרוג הכללי.

גם הדור הצעיר השתתף בתחרות המרתקת. בקטגורית הגיל עד 20 זכה מטר אסיד מטירה במקום הראשון במשקל עד 125 ק"ג כשדחק 200 ק"ג. בתחרות עד משקל 67 ק"ג זכה הנציג של מודיעין, אשטמקר סאן, במקום השני בתוצאה של 85 ק"ג .

תוצאות בולטות בקטגורית המאסטרס: סמי עטר מנהל מחלקת החינוך של מועצה מקומית אזור ותושב ותיק במודיעין אשר מתאמן בחדר הכושר של המתנ"ס תחת חסותו של פיליפ כץ, זכה במקום הראשון לאחר שלחץ 130 ק"ג במשקל עד 100 ק"ג . גם רוזנבלט ישראל חניכו של כץ זכה במקום הראשון בקטגורית משקל עד 125 ק"ג .

בקטגורית עד 90 ק"ג זכה טומילוב ולארי, סגן אלוף אירופה וסגן אלוף העולם לסניורים שלחץ 190 ק"ג.

פילפ כץ מאמן הראשי בחדר הכושר של המתנ"ס והרוח החיה מאחורי התחרות, זכה אף הוא לענוד את מדלית הזהב במשקלו כאשר דחק 180 ק"ג .

את חדר הכושר של המתנ"ס יצגו במשקל עד 75 ק"ג - סולמון רוני שדחק 120 ק"ג שזכה במקום השני והדר דורון שדחק 110 ק"ג וזכה במקום השלישי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות