חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

קבוצה עם אופי

 

כמה פעמים אפשר לחזור לתמונה? ביום א’ שעבר כמעט הצליחו שחקני עצמה מודיעין לעשות זאת מול שוהם. אבל הקוררררר. גם זה תירוץ לא רע

 

במסגרת המחזור החמישי בליגת קט סל ב’, יצאה קבוצת עוצמה מודיעין למשחק חוץ מול מכבי שהם ניצנים. מודיעין הוכיחה אופי ובגרות כאשר לא נשברה למרות שפיגרה בחלקים רבים של המשחק וחזרה לתמונה (אגב - ניסיתם פעם לחזור לתמונה?) פעם אחר פעם, אבל נוצחה בסיום 48:52.

מועד המשחק נדחה בשלושה ימים והוא התקיים במגרש הפתוח של מכבי שהם. המשחק התחיל ב 18:45 והסתיים אחרי שמונה בערב, מה שהבטיח שהשחקנים והאוהדים הרבים של שתי הקבוצות יהפכו לפינגווינים.

הגנה - מודיעין פתחה עם אוהד מזרחי, רועי כהן, פלג ליברמן ודור ירדני. השישית הראשונה התאפיינה במשחק הגנה ללא פשרות של שחקני מודיעין, שהחזיקו את המארחים על שתי נקודות בלבד. בהתקפה אוהד קלע ארבע נקודות ומודיעין הוליכה 2:6 בסוף השישית הראשונה.

אור לגויים - השישית השנייה נפתחה ואור סרי ממודיעין, חדר, משך אליו את המגן ומצא את עמר בר פנוי ו 2:8 למודיעין. שהם בניצוחו של אלדר וולמן, שקלע חמש נקודות, חזרה למשחק ועלתה ליתרון - 12:13, אבל אקורד הסיום של השישית שייך לאור סרי שקבע 13:14 למודיעין לאחר שתי שישיות.

בשישית השלישית. שחקני מודיעין התקשו לייצר נקודות וכל הנקודות שלהם באו מקו העונשין. בשהם היה זה שחר שיש שקלע שבע נקודות ושהם ירדה להפסקה ביתרון 18:24.

קמבק חלק א’ - מודיעין בניצוחו של אוהד מזרחי, צמצמה את הפער וסל מרחוק של אמיר אברהמי, קבע שוויון 27:27. שהם הלכה על ניר בנימין, שהעלה אותה לשש הפרש. מזרחי במהלך של שלוש נקודות, צימק ל 33:30 והעלה את מאזנו לתשע נקודות בשישית. בנימין, שצבר 10 נק’ מנגד, החזיר במהלך של שלוש נקודות משלו וקבע את תוצאת השישית - 30:36 לשוהם. התמונה (זוכרים אותה?) לא השתנתה בשישית החמישית - שהם עלתה לתשע הפרש ועומר בר צימק ל 37:44 בסוף החמישית.

קמבק חלק 2 - האוהדים כבר מזמן עמדו על הרגליים (גם בגלל הקור וגם בגלל המתח) - ולא הפסיקו לדרבן את שחקני מודיעין. פלג, אוהד, עומר וירין בן שימול, עלו נחושים למגרש והפער החל לרדת. אסיסט גדול של עומר לאוהד, והיתרון של שהם ירד לנקודה, שתי דקות לסיום.

מה יותר נמוך - ההפרש או הטמפרטורה במגרש? אוהד מזרחי במהלך ענק של סל ועבירה, השווה ל 48:48, עמוק בתוך הדקה האחרונה למשחק. שהם הלכה לאלדר וולמן, שהחזיר אותה ליתרון. מודיעין יצאה להתקפה אחרונה, אבל סוף טוב זו ההתמחות של ערוץ הולמרק, לא שלנו... הכדור אבד ווולמן הקדים את הבאזר - 48:52 למכבי שוהם ניצנים על עוצמה מודיעין.

קלעו לעוצמה - אוהד מזרחי 22 נק’, עומר בר 9 נק’ ו 5 חט’, עמית ארזי 4 נק’ ו 3 חט’, אור סרי 4 נק’ ו 2 אס’, דור ירדני 3 נק’, אמיר אברהמי 3 נק’, יובל גבע 2 נק’ ו 2 חט’ ופלג ליברמן נקודה אחת ו 4 חט’. עוד שותפו - ירין בן שימול, רועי כהן, יובל לר ותומר סיגלוב.

הרבו לקלוע לשהם - אלדר וולמן 14 נק’, שחר שיש וניר בנימין 10 נק’ כ"א.

מסכם את המשחק מאמן הקבוצה איתן מוסקוביץ: "נדמה שאפשר וצריך לתת לקבוצה קצת זמן להיפטר ממחלות ילדות ולהתחזק בהיבט המנטלי. אני מסכים שאפשר היה לראות שיפור מהבחינה הזו שלא התפרקנו, אבל זה לא היה במקרה, לאחר שהשחקנים הבינו שהמפתח הוא לשמור על קור רוח וריכוז".

שפט יניב בן עמי לעיני 50 צופים קפואים במגרש הפתוח בשהם.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות