חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

משחק כביר של דניאל

 

דניאל רבר משכה אחריה את קבוצת הליגה לילדות לנצחון על תל כביר. בסיום 49:12

 

המחזור השישי של ליגת הילדות, הפגיש ביום ג’ שעבר, את קבוצת הילדות של עוצמה מודיעין, עם קבוצת תל כביר. מודיעין מורכבת משחקניות ששיחקו בשנה שעברה בפרויקט למצוינות - אצל דביר שיינגוורטן ומדניאל רבר אחת, ששיחקה בשנה שעברה בליגת קט סל בקבוצת בנים. את הקבוצה מאמן חנן גוטריימן, שבעברו שתי אליפויות מדינה לבוגרות עם אליצור חולון.

המשחק מורכב מארבעה רבעים בני שמונה דקות כל אחד. מודיעין פתחה עם בר בנדיק, הדר עוזרד, שחר קריב, יערה רגב ודניאל רבר.

לאורחות מתל כביר לא הייתה תשובה לרבר, שכבר לאחר שתי דקות היו במאזנה 6 נק’ ו 4 חט’. בנדיק נכנסה לסל מימין וזרקה כדור שהסתובב והסתובב והסתובב עד שלסוף נפל פנימה - 4:13 למודיעין בסוף הרבע הראשון.

היא רצה מהר יותר עם הכדור, מאשר האחרות בלי הכדור - איבחן היושב לידי ביציע את רבר, לאחר עוד התקפה בה היא רצה מחוף לחוף, בדרך לעוד שתי נקודות, רבר סיימה את המחצית עם 17 נקודות ומודיעין הוליכה 8:25 בהפסקה,

משפחת בן ארי - דור ההמשך: אבא עדי, עדיין מככב בקבוצת המאמנים בליגת הקיץ של מודיעין, האח בר שיחק בנוער של מכבים-רעות וכעת הגיע תורה של עמית בן ארי לקרוע רשתות. ארבע התקפות רצופות הכדור הלך אליה פנימה וארבע פעמים זה הסתיים בסל.

שילוב נהדר בן בר להדר - הרבע השלישי הסתיים בשתי מסירות יפות של בר בנדיק להדר עוזרד,שקבעה 12:39 לעוצמה מודיעין בסוף הרבע.

ברבע האחרון ההגנה סגרה לחלוטין את הרחבה. חמש פעמים צפצף שעון ה 24 שניות במזכירות. ארבע וחצי דקות לסיום וגוטריימן הוריד את רבר לספסל, לכל תשואות הקהל.

"עמית, תראי את שחר" ועמית בן ארי אכן ראתה את שחר קריב לעוד שתי נקודות. קריב בסל נוסף, קבעה את תוצאת המשחק - 12:49 לעוצמה מודיעין על תל כביר.

קלעו לעוצמה - דניאל רבר 23 נק’ 6 ריב’ 5 חט’ ו 2 אס’, שחר קריב 10 נק’, עמית בן ארי 8 נק’ ו 3 ריב’, בר בנדיק 4 נק’ 5 ריב’ ו 3 אס’ והדר עוזרד 4 נק’ ו 3 ריב’.עוד שותפו - יערה קרן (6 ריב’), קרן וואמברי, טל נמני, דנה עבודי (3 חט’ ו 2 אס’), שובל קרן (3 חט’) וירדן רבי (3 ריב’)

שפט מאור ברדוגו לעיני 15 צופים באולם העירוני במודיעין.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות