חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

שעה קלה על כדורעף נשים

 

קבוצת הנשים הבוגרת של מ.ס. מודיעין, גברה במחזור הרביעי בליגה הארצית על רמת השרון בתוצאה 3:0. סקירה קצרה על הקבוצה עם המאמן גבי גולדין

 

מעט רקע על הקבוצה - עוד לפני המשחק, קיבלנו סקירה קצרה על הקבוצה מגבי גולדין שיזם, הקים ומאמן את הקבוצה: הקבוצה מורכבת משחקניות בוגרות, בגילאי 23-47. לחלקן יש רקע בליגת בוגרות במסגרת קבוצות אחרות וכעת יש להן אפשרות לשחק כדורעף תחרותי במודיעין. בקבוצה מספר שחקניות צעירות בכיתות ט’-י’ המשחקות בנבחרת בי"ס מו"ר מכבים-רעות ושתי שחקניות מבי"ס עירוני ג’, שאין להן קבוצה במסגרת בתי הספר.

כמה פעמים הקבוצה מתאמנת מדי שבוע? "הקבוצה מתאמנת אימון אחד בשבוע. השחקניות הצעירות מתאמנות עוד כפעמיים בשבוע במסגרת המועדון הבית ספרי. אני מניח שכאשר נעלה לליגה הלאומית, נתאמן לפחות פעמיים בשבוע".

מה לגבי נקודות חוזקה ונקודות תורפה? "חוזק - אופי חזק ובלתי מתפשר, משחק התקפה חכם. טעון שיפור - משחק הגנה עדיין לא מספיק טוב. כמות השגיאות הלא מחויבות עדיין גבוהה, אבל אנחנו עובדים על זה".

חסרות מעוף - מ.ס. מודיעין, שניצחה בכל שלושת המשחקים שקיימה העונה, התייצבה למשחק מול רמת השרון, ללא האחיות לבית מעוף - הדר הפצועה וגילי. טל בר, ליאת וקס, לינוי מזגאונקאר, לינוי דמרי, שחף קופרשטיין והקפטנית שרון אופיר - שטרית, עלו בשישייה הפותחת.

מודיעין שלטה הן ביציעים, 35 אוהדים, חברים ובני משפחה והן על המגרש. האורחות לא הסתדרו עם הסרבים של שטרית ומודיעין ברחה ל 5:0. האורחות ניסו לחזור וצימקו ל 11:8. שטרית הכינה כדורים, אותן ניצלה קופרשטיין להנחתות על ימין ועל שמאל. "היי, הופ, הופ,הופ" עודדו החברות על הספסל. מודיעין זכתה בשבע נקודות רצופות ועלתה ל 18:8. המערכה הראשונה הסתיימה ב- 25:11 למודיעין.

אסנת בודקוב עלתה למגרש בתחילת המערכה השנייה. שטרית המשיכה להכין כדורים יפים לחברות קופרשטיין ווקס. "לא לקפוץ" ביקש מאמן האורחות מהשחקניות שלו. מי שכן קפצה, הייתה טל בר שזכתה בנקודה קלה ליד הרשת. בקהל נשלפה זמבורה ובמגרש מודיעין עלתה ל 20:5. גולדין העלה מהספסל את דר ברוך ונועה דבוש. 25:12 למודיעין, שעלתה ליתרון 2:0 במערכות.

כמה פשוט ככה יעיל - ההתקפה בניצוחה של שטרית, המשיכה לתקתק כמו שעון. מודיעין עלתה ל 14:5 והמאמן האורח, לא ניסה אפילו לקחת פסק זמן, בכדי לנסות לעשות משהו. מה שנקרה - G.H. - גומרים הולכים...

שטרית ירדה לספסל. קופרשטיין קרבה אותנו לניצחון שהגיע לבסוף לאחר הנחתה של נועה דבוש. 25:11,25:12,25:15. 3-0 למודיעין, ששמרה על מאזן מושלם בליגה.

מסכם את המשחק גבי גולדין: "ניצחנו קבוצה יחסית חלשה. בדרך כלל רמת המשחק הולכת לכיוון הקבוצה החלשה, אבל הפעם הקבוצה שיחקה טוב ולא נגררה. לא הגענו למצב של שוויון או משחק צמוד וזה אפשר לי לשתף את כל המחליפות".

במשחק הבית הבא שלה, תארח הקבוצה את רמת אביב, שכמו מודיעין, ניצחה בכל משחקיה העונה. 35 צופים חזו במשחק, שהתקיים באולם ברעות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות