חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

עוצמה מודיעין מחפשים ספונסרים

 

לכדורסל במודיעין יש פוטנציאל להגיע לליגה הארצית והלאומית. טל ואודהוזן ושמעון סלל רוה רודריגז בנו תוכנית עסקית לבחירת משקיעים פוטנציאלים

 

שמעון סלל רוה רודריגז וטל ואודהוזן, המנהלים של מועדון הכדורסל עוצמה מודיעין, בוחנים בימים אלה אפשרויות לספונסרים, שיתנו חסותם לקבוצות הכדורסל של עמותת עוצמה מודיעין.

במסגרת הכנת תוכנית עסקית לעוצמה מודיעין, חברו השניים ליועצת העסקית איריס רוזנר-טייפר, ויחד הם בנו אפיון של גוף שמתאים להעניק חסות לקבוצות של עוצמה מודיעין.

ואודהוזן וסלל רוה רודריגז אומרים שהם מאמינים בענף הכדורסל וביכולות של השחקנים בעיר העתיד, ומסבירים שלכדורסל של מודיעין יש פוטנציאל להצליח בליגה הארצית והלאומית.

עם צוות של כ-30 מאמנים מקצועיים, מעל 800 שחקנים, ומאות רבות של שחקנים עמם עבדו במהלך 17 השנים שהם עובדים בעיר, 22 קבוצות נוער, המשחקות במעל 10 בתי ספר ומגרשים בעיר, וניסיון מצטבר של 50 שנה כשחקני כדורסל, השניים הקימו את האקדמיה לכדורסל של מודיעין במטרה לקדם את הענף ולהביא אותו להישגים משמעותיים.

כאמור, כעת הם בוחנים איזה מן הגופים המקומיים והארציים, שמבקשים לקדם את הכדורסל במודיעין ולתרום לקהילה, הם המתאימים ביותר עבורם.

עמותת מועדון כדורסל עוצמה מודיעין הינה מלכ"ר הפועל במודיעין מזה 11 שנה. עד היום היו לעמותה נותני חסויות קטנים, שסייעו בפעילותה בעיר. כעת, עם הכנת תכנית עסקית מובנית לשנים הקרובות, הוחלט על הענקת אפשרות לחסות חלקית ואפילו לחסות בלעדית לגורם אחד.

לדברי טל ואודהוזן, האפשרות לקיים בישראל מועדון כדורסל ברמה גבוהה, בתצורה שכמותה ניתן לראות ולחוות רק במועדוני כדורסל מן השורה הראשונה בארץ, אפשרית בין היתר הודות לנדיבותם של ארגונים, חברות ויחידים, שיודעים להעריך את חשיבות החינוך לספורט ואת תרומתו הסגולית לקידום הקהילה.

שמעון סלל רוה רודריגז מוסיף כי המועדון מחפש גורם, שמעוניין לתרום לקהילה ולהיות מעורב בפעילות קהילתית, אך אינו חייב בהכרח להיות קשור לספורט.

נותני חסות המעוניינים לשמוע פרטים נוספים מוזמנים לפנות אל המנהלים של עמותת עוצמה מודיעין בטלפון 077-532-0460. שמעון סלל רוה רודריגז 050-254-8029.
טל ואודהוזן 054-440-385.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות