חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פותחים עסקים חדשים

 

רשת "פיצה 1+1" עוזבת את שילת ופותחת סניף במרכז מרלז. במכבים נפתח משרד פרסום והפקות דפוס שמתכנן גם להפיק את "להב" במתכונת חדשה

 

למרות המשבר הכלכלי ממשיכים לפרוח במודיעין עסקים והשבוע יצאה הודעה לתקשורת על פתיחת משרד פרסום והפקות דפוס חדש במרכז המסחרי במכבים וכן על התרחבות של סניף רשת פיצה 1+1 שעוברת משילת למרכז מרלז בעיר.

הסניף החדש של רשת פיצה 1+1 שפעל בשש השנים האחרונות בשילת עבר למרכז מרלז במקום שפינה המרכז הרפואי "טרם" והוא צמוד לחנות "הכל בדולר" שעברה ממודיעין סנטר.

"העתקנו את הסניף משילת למרכז מסחרי מרל"ז כיוון שמבדיקות שעשינו עלה כי מדובר באחד המרכזים המצליחים בעיר", מסר עדי בן-עמי מבעלי המקום, "אנו מאמינים במקום ובטוחים שהמעבר יוכח ככדאי ומוצלח".

עוד הוסיף בן-עמי כי הסניף החדש של פיצה 1+1 יציע מגוון ארוחות לילדים, נוער ומבוגרים במחירים המשתלמים ביותר בעיר.

הסניף החדש והכשר שפונה גם לקהל הדתי במודיעין נפתח בהשקעה של כמה מאות אלפי שקלים ולרגל המעבר יורחב התפריט המגוון של המקום ויכלול מלבד פיצות, ספגטי ומיני מאפה איטלקים ותימניים גם סלטים במספר גדלים, טוסטים ועוד.

עוד השבוע בעסקים פתיחתו של דניאל’ס משרד פרסום והפקות דפוס חדש בהשקעה של למעלה מ-250 אלף שקל במרכז רננים במכבים.

את המשרד פתחה מזל כהן שניהלה בעבר את מחלקת הפרסום של עיתון ערי מודיעין ואת המחלקה העסקית של הירחון "להב" הפונה למגזר הדתי.

כהן שהחליטה להרחיב את עסקיה פתחה את משרד הפרסום והפקות דפוס בשם דניאל’ס, על שם שני בניה דניאל ושחר.

דניאל’ס מתמחה במתן פתרונות שיווקיים ובעיקר יתמקד בשרותי פרסום והפקות שיווקיות. המשרד ייצג את לקוחותיו מול העיתונות המקומית והארצית ויעניק פתרונות רכישת מדיה, עיצוב וקופירייטינג.

בדניאל’ס מתכננים להפיק את הירחון להב במתכונת חדשה שתקרא "דעתון", וכן להפיק קטלוגים ופרסומים למגזר הדתי בעיר ובאזור כמו גם שיתוף פעולה עם אתרי אינטרנט דתיים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות