חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2008 >>

מסיבת הניצחון של אילן למודיעין

 

בני משפחה, פעילים, תומכים וגם אמנון מרחב וראש העיר חיים ביבס הגיעו לחגיגה של חבר המועצה הטרי אילן בן-סעדון שקיבל מהציבור 2 מנדטים

 

אולם האירועים הבלו-מון בליגד סנטר אירח אמש, ב', את חגיגת הניצחון של תנועת "אילן למודיעין" בראשות אילן בן-סעדון חבר המועצה הטרי וסגן ראש העיר לעתיד.

מתפקיד יו"ר ועד העובדים בעיריית מודיעין מכבים רעות הצליח בן-סעדון לזכות באמון הציבור שנתן לו בבחירות 2 מנדטים כנגד כל הסקרים.

בן-סעדון ושותפתו לסייעה חברת המועצה החדשה, רונית מלכה, חתמו על הסכם קואליציוני עם ראש העיר חיים ביבס ויהיו שותפים לעשייה במועצה גם בוועדות העירייה וגם כדירקטורים בתאגידים העירוניים.

בהסכם הקואליציוני סוכם בין היתר על מספר נושאים אותם יוכלו השניים לקדם בחמש השנים הקרובות במסגרת האג'נדה החברתית של התנועה שהוקמה כחודשים לפני הבחירות.

כך בנושא זכויות עובדים, הנחות בארנונה, מניעת סמים ואלכוהול בקרב בני נוער, הקמת מקווה ובית כנסת בשכונת בוכמן והקמת בית ספר תיכון מקצועי בעיר.

אמש בדברי התודה לכל הפעילים והתומכים סיכם אמר בן-סעדון: "בעזרת השם בבחירות הבאות ניטע עוד הרבה אילנות בעיר".

חגיגת הניצחון בהפקתה של אשת יחסי הציבור, זהבית בן-חמו, היוותה סיום חגיגי למערכת בחירות שקטה ומוצלחת שניהל בן-סעדון, וכללה ברכות ונאומים, ארוחת ערב והופעה של הסטנד-אפיסט שמעון רגב.

לאירוע הגיעו בני משפחה, חברים, תומכים, פעילים ובין היתר באו לברך גם הרב אלחרר, הרב סגל, הרב סלונים, הרב צ'יקטואי, חברי המועצה לשעבר מאיר דנינו ואשתו, חבר המועצה אמנון מרחב וראש העיר חיים ביבס שחגג אמש יום הולדת 39.

ביבס שפרש לאחר כשעה לחגוג את יום הולדתו עם בני משפחתו, הספיק לקבל עוגה חגיגת עם זיקוקים ובדבריו לנוכחים ציין כי "על אף שהיו מחלוקות שמנו אותם בצד על מנת לקדם ולהוביל את העיר. אילן יהיה שותף מלא ובעבודה משותפת נוביל את העיר".

ברכות נשא גם אמנון מרחב שאיחל לבן-סעדון הצלחה ולראש העיר החדש אמר: "בחרת אנשים טובים ללכת איתם. אני אמשיך לעשות למען העיר גם אם אני לא אהיה בקואליציה".

אילן בן-סעדון הבטיח לביבס כי יעמוד לצידו בכל לטובת העשייה למען העיר ועל ההסכם הקואליציוני אמר כי הוא עלה יפה. "את מרבית הדרישות קיבלנו. אני ורונית ויתרנו על השכר בשביל האידיאולוגיה".

בפניה אישית לביבס הוסיף בן-סעדון: "יש הזדמנות לעשות קואליציה מקיר לקיר. יש כאן את אמנון מרחב שיכול להיות שותף ופעיל".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות