חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חנן ברנשטיין סגן ראש עיר בשכר

 

הסכם לצירופה של יחד-מור לקואליציה נחתם הבוקר (א’). ברנשטיין יתחלף באמצע הקדנציה עם יוסי פסגות, לאחר שיחליף את דני רוזנפלד בשולחן המועצה בעוד שנתיים וחצי

 

סוכם! חנן ברנשטיין מסיעת יחד-מור יהיה סגן ראש העיר בשכר. ההסכם נחתם הבוקר בין ראש העיר הנכנס, חיים ביבס, לבין נציגי יחד-מור: חנן ברנשטיין, יצחקי חן ויוסי פסגות.

כאמור, בין הנושאים המסוכמים נכלל סגן ראש עיר בשכר כאשר חנן ברנשטיין יהיה הסגן למשך חצי מהקדנציה. יחליף אותו בעוד שנתיים וחצי יוסי פסגות. התחלופה תתאפשר לאחר שדני רוזנפלד יוותר על מקומו במועצה לפסגות ואז יוכל פסגות להתמנות לתפקיד סגן בשכר.

נציגות יחד-מור במועצה תכלול את חנן ברנשטיין, דני רוזנפלד ויצחקי חן.

עוד סוכם כי מנהלת הרובע תמשיך ותקבל הכרה ותמיכה ממועצת העיר. נציגי המנהלת הנבחרים צפויים להתכנס בשבועות הקרובים לשם בחירת יו"ר. משימתה הראשונה של המנהלת תהיה לתכנן תכנית חומש לשיפוצן ופיתוחן של מכבים ורעות.

עפ"י ההסכם תתמוך העירייה ותסייע בקידום תכנית החומש לאחר שתוצג ותאושר. לדברי גורם ביחד-מור, "כל מה שחיים הבטיח - הוא קיים".

תנאי שהוכנס להסכם על ידי חיים ביבס היה שההסכם תקף כל עוד הסיעה כוללת מינימום 3 חברים. פרישה של נבחרים מהסיעה בשל סיבה כלשהי, תביא לביטול ההסכם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות