חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

קונקס מציגה: עוצרים בירוק זוהר

 

"ויאוליה טרנספורטיישן" ציידה כ-30 בתי ספר במודיעין מכבים רעות בערכות בטיחות זוהרות לטובת ילדי "משמרות הזהב" במעברי החצייה

 

לרגל המבצע הארצי של עמותת "אור ירוק" למניעת הקטל בדרכים תחת הכותרת "המדינה עוצרת" החליטה חברת ויאוליה טרנספורטיישן (קונקס) לפרסם לראשונה אודות פעילות מתמשכת שיזמה בחודשים האחרונים למען בטיחות הילדים במודיעין בצמתים המובילים לבתי הספר.

בהודעה לתקשורת שהוציאה החברה נמסר כי כחלק מתפישת האחריות החברתית של חברת ויאוליה טרנספורטיישן וממאמציה הגדולים להביא לפתרון בעיית ההסעות ובטיחות הילדים בעיר, הוחלט על מימון מלא של ווסטים וכובעים זוהרים שנועדו לשימוש על ידי משמרות הזהב בבתי הספר.

הציוד נועד להבליט את נוכחותם של התלמידים במשמרות במעברי החצייה בשעות הבוקר והצהריים. ובמהלך החודש האחרון ניתן לראות ילדים במשמרות הזהב בחליפות וכובעים ירוקים זוהרים בבתיה"ס בעיר.

משה לסקר, סמנכ"ל התפעול של קונקס: "אנחנו שמחים שהיתה לנו הזדמנות לתרום מבחינה בטיחותית לילדי מודיעין. לפי התגובות שאנחנו מקבלים מההורים בעיר, מתקבל הרושם כי הם אכן מאמינים שהחברה עושה הרבה מעבר למה שמצופה ושהם מעריכים את המאמצים הגדולים. נמשיך לקדם את נושא מניעת הקטל בדרכים ונמשיך לתרום לקהילה במודיעין".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות