חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

נפתחה חנות ”אייס” בשילת

 

"הום סנטר" יצאה משילת לפני כחצי שנה. "אייס" תפסה את מקומה. ומה יהיה על "אייס" שבישפרו? בינתיים כולם נשארים במקומם

 

ביום שלישי בבוקר נפתחה לקהל חנות "אייס" באזור התעשיה שבשילת. החנות ממוקמת בדיוק באתר בו הייתה עד לפני חדשים ספורים החנות האזורית של "הום-סנטר".

החנות בשילת משתרעת על פני קומה אחת בלבד, בשונה מזו שקדמה לה. להבדיל מהעומס הגדול של הפריטים שמקובל למצוא בחנויות "עשה זאת בעצמך" מסוג זה, "אייס" החדשה בשילת מרווחת מאוד.

הרווחים בין שורות המדפים גדולים מאוד והמגוון מצומצם יותר בכל אחת מהמחלקות בחנות. החנות זהה במתכונתה לאחותה התאומה שנמצאת האזור התעשייה שליד ישפרו.

כרגע לא ידוע על כוונת הרשת לסגור את החנות שבישפרו, אך הפעילות בה תצומצם. יתרונה העיקרי של החנות שבשילת, על פני זו שבישפרו הוא הנגישות הגבוהה והטובה יותר לתושבי מודיעין וישובי הסביבה.

שוק ה"עשה זאת בעצמך" במודיעין הופך להיות רווי מאוד עם שלוש חנויות בסדר גודל שכזה. סביר ש"אייס"-ישפרו עשויה להיעלם או לפחות לשנות את מתכונת פעילותה המסחרית. בעידן הכלכלי הקיים, קשה יהיה לשלוש החנויות להיות כלכליות ורווחיות.

אם נוסיף על כך גם את ההאטה הצפויה בחמש השנים הבאות בקצב אכלוסה של מודיעין, נראה שהתחרות בין הרשתות תגבר, והמרוויח העיקרי יהיה, כרגיל, הצרכן.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות