חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2008 >>

”שמו לנו מטען צד כל 20 מטר”

 

בכנס סיכום קמפיין הבחירות של אמנון מרחב עם פעיליו, במוצ”ש, תקף מרחב את ספקטור. ”מערכת עירונית שהתגייסה להכשיל” אמר מרחב. האם יהיה אופוזיציונר, או יצטרף לקואליציה? יש רמזים

 

במוצאי שבת ערך המתמודד לרשות העיר, אמנון מרחב, כנס הוקרה לפעיליו במהלך קמפיין הבחירות. הכנס נועד להודות לכל הפעילים ואיפשר להציץ מעט אל תכניותיו העתידיות של מרחב בפעילות הפוליטית המקומית.

על ההפסד בבחירות אמר מרחב: "תוצאות הבחירות היו אכזבה גדולה עבורנו, אנשים עבדו לילות כימים כדי שהפעם זה יקרה. אבל גם נתקלנו בקשיים גדולים, על כל 20 מטר שמו לנו מטען צד. זו הייתה מערכה בה פעלנו כמעט כנגד כל הסיכויים, עם ראש עיר שפעל בכל כוחו נגדנו, עם מערכת עירונית שהתגייסה להכשיל, עם חלק מחברי מועצה - שלשמחתנו נמחקו כליל מהנוף הפוליטי - שמעלו בתפקידם הציבורי רק כדי למנוע ממני להתמודד. לא התפרקנו ולא הרמנו ידיים אל מול המכונה המשומנת והממומנת היטב שפעלה נגדנו.

על כוונותיו לעתיד הקרוב: "בשיחת הטלפון לחיים ביבס בארבע לפנות בוקר הצעתי לו את עזרתי. עד כמה, ובאיזו צורה ירצה חיים לשתף אותי ואת מוטי גרונר בעשייה? זה כבר תלוי בו וזה יהיה אחד המבחנים הראשונים שלו - הרכבה מושכלת של הקואליציה.

שלום דהאן, מספר 3 ב"מרחב למודיעין" הפנה קריאה לראש העיר הנבחר ביבס, לשלב את מרחב למודיעין בקואליציה הקרובה "למען העיר ותושביה".

גם מירה אלטמן, יו"ר הסיעה הוסויפה ואמרה: "למרחב למודיעין יש מה לומר במועצה החדשה ואני חושבת שצריך להיות לנו משקל בה. אמנון, אני בהחלט רואה אותך בפוליטיקה הארצית כי היא משוועת לאנשים ערכיים מהסוג שלך".

על דרך התנהלות הבחירות אמר מרחב: "התנהלה אצלנו במודיעין מערכת בחירות די נקייה, וזה לא היה קורה לולא כל המתמודדים ובמיוחד ביבס ואנוכי היינו תורמים לכך. על חלקו בהתנהלות של מערכת הבחירות הזו בהחלט מגיעה לחיים ביבס מחמאה. היו שטיקים רגילים של בחירות אבל ככלל היא הייתה בסדר. כתושב העיר, אני רוצה לאחל לחיים, הצלחה רבה, כי הצלחה של חיים כראש עיר תעשה טוב גם לנו.

אילן בן סעדון, ההפתעה הגדולה ביותר בבחירות, שזכה בשני מנדטים למועצה, אמר: "בשבילי היית חבר ותמיד היית שם בשבילי כשהייתי צריך אותך. אתה לא צריך חברים כשאתה מנצח ומצליח אלא דווקא כשאתה צריך עזרה, ובחמש השנים האחרונות אמנון נתת לי את כל העזרה שרציתי. אתה איש ראוי ואני מקווה שתמשיך להיות במרכז העשייה בעיר. אני עומד לרשותך ובכל עת כפי שאתה היית לרשותי".

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות